cruelphotography Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 S/H bildet her er tatt samme dagen som aak1 sine bilder =) Andre er litt eldre..men likte det ganske godt. Litt for lite portretter her i BK? Føler jeg står for godt over halvparten Og jeg poster jo sikkert ikke mere enn 1 / 20 del av alle bildene jeg redigerer oO (+ backstage av meg ! ) Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei, bilde 1 fungerer rett og slett ikke for meg. Dette grunnet softingen av huden og den (kan kanskje tilskrives skjermen min som ikke er kalibrert ?) da lysende 'halvkulen' som blir øverst i bildet. Det lyse feltet blir veldig dominerende, og det kunne jo nesten se ut som om jenten holder på å få måne. Her er det nok en kombinasjon av belysning, posering og etterbehandling som frembringer dette resultatet. Skjermen min kan meget mulig forsterke det. Bilde 2 er helt greit. Jeg er litt usikker på om det gjør seg å klippe hode hennes der hvor du klipper det. Det er ingenting spesielt som jeg kan påpeke som bidrar med noe i bildet... Syns det kanskje er litt for mange 'lag' med skygger i ansiktet til modellen (fra hår på høyre side) og muligens litt uheldig posering i forhold til hvor belysningen er plassert. Softingen er mye bedre her (Jeg er en av disse som ikke liker for mye av det), den kan se litt ujevn ut. Har du softet det ? Ser slik ut på hender og hud, men ansiktet har mer 'hud' look til det. Vanskelig å si, det første bildet var jo overgjort, men det var vel look'en du var ute etter. Jaja, portretter er ikke min ting. Så du får ta kritikken for det den er verd, lite Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 ang. bilde 1 så er ikke softingen gjort for en glam type look, men mere for en vintage look. flere som ikke skjønner den, tror jeg. mulig det er litt lyst ja, nylig formatert, og skjermen er ikke kalibrert enda.. belyst med en SB800 så høyt plassert at den ikke treffer på brillene. div. nesten rett ovenfra. så mycket mulig det ble litt lyst der på toppen ja. poseringen er jeg veldig fornøyd med, forsåvidt =) bilde 2 er ikke softet noe, er B/W konvt. som muligens gjør at det kan se slik ut? muligens enig med at høyre side (for oss) ser litt rar ut. se om jeg kanskje flytter fikser litt på den imorgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå