richardo via Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei etter å ha ødelagt å innstallert ny Maxtor disk, så står viften på max hele tiden, før gjorde den det kun under oppstart, for så å roe seg ned litt. Har noen hatt samme problem? hva er isåfall løsningen. Og er det andre muligheter å kjøle ned en shuttlepc uten at støynivået er så høøøøyt? hilsen Richard Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Torshov Bilrekvisita har 2mm asfaltplater, de har jeg brukt selv til lyddemping. Se på side 34 i denne PDF katalogen: http://www.torshovbil.no/katalog/2003/2_rekvisita.pdf 40 x 50cm koster 69,- Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Ordner man støydempingsmatter i Shuttle'n vil jeg tippe den blir veldig varm, da hele aluminiums kassen kjøler. Har selv Shuttle SB51G, og min temp. regulerte vifte går ned til ett behagelig nivå etter noen sec ved oppstart. Har satt inn ett 12v -> 7v motstand på Geforce viften, så denne er lydløs. Byttet ut IBM diskene med 2 Seagate Barracuda V disker, og da ble maskinen meget stille. Ihvertfall etter mine ører Så eneste som lager litt lyd nå, er nok psu viften. Men "bråker" ikke. Behagelig dur Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Står autoguardian på? I såfall prøv å sette temperaturen for når viften skal kjøre full fart litt høyere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå