Pondus777 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hei Jeg har Ardamax Keylogger og lurer på om det går an og lage på en måte en trojaner av den med de instillingene jeg har valgt og sende den?? Sånn at viss jeg sender den på msn til "ofret" så vill det bare bli vist et bilde også slår programet seg på og begynner og logge... Jeg er ikke noe flink i noe, jeg har sett på noen som bruker sånne trojan-maker eller noe sånt, går det an å bruke det? Noen som vet noe?? Og ikke kom med komentarer om at dette ikke er lovlig og at jeg vet svaret men vill ikke si det og sånt... Takker Edit: Vet ikke om dette er rette plassen og skrive dette men bare og flytte vis denne er feilpostet Endret 26. mars 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Poenget er vel at ulovligheter på forumet er uhørt? Warn til deg sikkert Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Det er ikke ulovelig og lage en trojaner eller? Det er vell heller det og sende dem til noen... Men beklager viss jeg tar feil der ... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Så hva i huleste skal du med en trojaner hvis du ikke skal sende den til noen? Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Godt spørsmål Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Datainnbrudd og datatyveri er forbudt i norsk lov. Og problemstillingen for tråden klarer ikke å overbevise undertegnede moderator om at dette dreier seg om en etisk eller teoretisk diskusjon rundt keyloggere o.l. hackerverktøy, så tråden stenges. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Endret 26. mars 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg