levlex Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nokia havner på bunnen, mens en taiwaner kommer best ut av fire GPS-mobiler. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+014398532 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nokia havner på bunnen, mens en taiwaner kommer best ut av fire GPS-mobiler. Vel,vel,vel. Ikke noen bombe for en tidligere N95 eier, en tlf som faller igjennom på nesten alle felt i praktisk bruk. Ellers finner man Eten - produkter hos IdeData.no. -Og etter 3 mnd med Tytn II , er jeg fortsatt strålende fornøyd, og til tider imponert!!! Les mer Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vel,vel,vel. Ikke noen bombe for en tidligere N95 eier, en tlf som faller igjennom på nesten alle felt i praktisk bruk. Ellers finner man Eten - produkter hos IdeData.no. Nå vil jeg faktisk påstå at N95 har blitt ganske bra med de siste fw oppdateringene. Hva gps angår så virker den dessverre ikke så godt i tettbygde strøk samt at den låser seg langsommere til GPS enn f.eks. N82 (Beklager hvis det er noe feil på utseendet. Skriver via nettleser på en N82 nå) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 man får faktisk kjøpt E-ten telefoner i Norge! idedata.no selger mange e-ten telefoner, også noen som er bedre enn X600. det finnes flere nettbutikker enn de i prisguiden! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ikke spesielt overraskende. Jeg bruker en ordentlig GPS framfor N95'en hvis jeg skal finne veien noe sted. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Denne brikken x600 bruker, er jo også brukt i "ordentlige" gps'er, så det er ikke rart at den kommer best ut. Mobilen er kjekk å ha, men skal man langt på tur, er nok en "ordentlig" gps bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg