Flin Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei for en del år siden spilte jeg en del Wc3 og SC og ble i grunn ganske god, men på grunn av andre spill som wow og slikt har jeg ikke spilt på lenge, men jeg ønsker å begynne på igjen og jeg håper at det finnes andre som vil være med. Derfor har jeg bestemt meg for å starte RTS-klubben. Tja, vi kan vel ikke kalle den en klubb, men det hørest tøft ut. Målet er å finne tørke støvet av gamle skills og ha det gøy. Så hvis noen er intrisert i å spille litt sammen med meg så svar her eller send meg en pm. Jeg spiller selvfølgelig andre ting enn Wc3 og SC. Jeg er med på alt fra Total War : Rome til Age of empiers 2. Håper noen er ønsker å bli med. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 jeg spiller en del WC3 Dota så om du er online en gang.. så legger du til catoag på vennelister jeg er gjerne med på å game WC3 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Flin Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 jeg spiller en del WC3 Dota så om du er online en gang.. så legger du til catoag på vennelister jeg er gjerne med på å game WC3 Vil helst spille ikke spille vanlig-games, litt custom games går selvfølgelig.. Lenke til kommentar
N0lifer Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg spiller clanwars, randomgames og teamgames "Dota". Bruker: Pro_Amateur Håper noen vil spille ;D Btw jeg arrangerer klan send meldig hvis du trenger et seriøst dota klan. www.benz1n.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå