Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av ram (asap)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoder sikkert lenge med PC6400 brikkene, så får du også 4GB og mulighet til å oppgradere senere.

Ville puttet noen kroner i et kraftigere skjemkort om du har planer å spille.

(3850 eller 9600GT).

Jeg har ikke 6pin strøm til skjermkortet, så jeg kan nok ikke det. Har ikke lyst til å betale over 1000kr heller, er det V1tal1ty kortet mye bedre?

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke, da jeg ikke vet hvilken strømforsyning du har. Jeg vil igjen anbefale deg å se på Ati 3850 og 9600GT. Ca 100 kr som skiller 8600GT kortet du har satt opp. Se prisguiden. Om du ikke er villig til å bruke de ekstra kronene er det like greit bare å kjøpe det billigste 8600GT kortet du finner.

Sier dette pga at 2900 serien krever ganske mye av PSU.

Lenke til kommentar

Burde dra det om den er av god kvalitet og du har ledige molex (se bilde over). Tror ikke det skader å legge inn en bestilling på det kortet, men det er da ikke 100% sikkert at du vil få det.

Om strømforsyningen er eldgammel og av f.eks merket Q-tec ville jeg i alle tilfeller kjøpt en ny til den nye maskinen din.

Lenke til kommentar
Burde dra det om den er av god kvalitet og du har ledige molex (se bilde over). Tror ikke det skader å legge inn en bestilling på det kortet, men det er da ikke 100% sikkert at du vil få det.

Om strømforsyningen er eldgammel og av f.eks merket Q-tec ville jeg i alle tilfeller kjøpt en ny til den nye maskinen din.

Det som står på den er FSB group ink. Foxtron/source. Høres noe kjent ut? og 400w da...

Lenke til kommentar
Jeg sier kjør på!

400W er da ikke 400W uansett. Er mye lureri med watt fra enkelte produsenter. FSB skal da holde god kvalitet.

Får jo ikke bestillt i kveld, men skal gjøre det i morgen formiddag tenker jeg :) Jeg må takke deg for all hjelpen, jeg er virkelig takknemlig :D Hyggelig at noen bruker så mye tid på noe uten å få noe betalt :D

Tusen takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...