aklla Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) jeg har ett sett 17" felger som har noe riper og små-skader. noen som vet hvordan/om man kan fikse dette selv? Dette er ganske dyre felger, hadde vært fint å få dem i topp stand til sommeren Endret 26. mars 2008 av aklla Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 ingen som vet noe hvem er det evt jeg kan dra til med felgene får å fikse dem? Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Her er en liten guide om hvordan man kan fikse alu. felger!! http://www.maxpower.no/page/396 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 (endret) oki, får ikke lest den her pga "nudity", men skal se på det når jeg kommer hjem det er forresten like felger som det er på denne bilen: Endret 1. april 2008 av aklla Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Fikk du fikset felgene, isåfall hvordan gjorde du det? lånte nylig bort bilen til noen som muligens kjørte på verdens høyeste fortauskant. ble noen fæle riper som kanskje ikke er så dype. Håper bare jeg slipper å måtte ta felgen til verksted da den er splitter ny. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Sidan det er snakk om kosmetiske skader trur eg du vil få betre hjelp i Bilpleie-kategorien, eg synest og det er ein meir passande plass å putte tråden. Flyttes. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2008 Fikk du fikset felgene, isåfall hvordan gjorde du det? lånte nylig bort bilen til noen som muligens kjørte på verdens høyeste fortauskant. ble noen fæle riper som kanskje ikke er så dype. Håper bare jeg slipper å måtte ta felgen til verksted da den er splitter ny. har ikke gjort det enda, regner med at jeg setter det bort til noen andre... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 nå har de små små ripene og bulkene blitt til en real bulk i felgen har sendt mail til http://www.sunnaas-hjul.no/ med prisofrespørsel... Bilde: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå