[email protected] Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har laptop, og lurer på hvordan jeg kan brenne et spill over på en blank cd. Er dette mulig? Jeg har cdbrenner på den. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Spørs hva du mener med "et spill". Hvis du mener å brenne et orginalspill over på en annen cd, så kommer det ikke til å funke hvis du kopierer filene fra dette spillet over på harddisken og så brenner det ut på en cd. Men hvis du f.eks. har en enkelt fil som du kan installere et spill fra, så er det fullt mulig å brenne dette over på en cd. Da trenger du et brenneprogram, som f.eks. Nero. Hvis du ikke har dette så er det sikkert bare til å søke på internett etter "free burning software". Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tar opp igjen denne tråden Hvordan kopierer man et spill som f. eks. PCM08? Trår jeg forresten over forumgrensen nå? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det gjør nok det ja. For å sitere retningslinjene punkt 8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Med andre ord vil alle tråder/innlegg som spør etter framgangsmåter for å piratkopiere spill bryte med retningslinjene. Tråden stenges. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg