Gå til innhold

Kan brukere selv få lage brukertitler?


Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Kort innpå!

 

Jeg lurer på om ikke vi som er almuen her på forumet kunne få lov til å lage våre egne titler? Da tenker jeg på at det ville passe mitt utrykk best om det stod eks. "villageidiot", i stedet for "bruker" i min profil?

:hmm:

 

 

Edit: Takk for speedy delivery! Lukter jeg svidd kappe her ... :whistle:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Splittet denne ut i egen tråd, fra moderatortråden, da det ikke har noe med moderering å gjøre :)

 

Når det kommer til forespørselen så: Tja? Fordelene er jo at brukere kan få tilpasse profilen sin bedre, ulempen er faren for misbruk. Vet selv om forum hvor dette er mulig for brukerne uten at jeg har merket meg noe misbruk. Men folk kan vel fyre løs med sine innspill på området, jeg er nå ikke negativ til dette.

Lenke til kommentar

Ser virkelig ikke for meg at det kommer til å skje. Bare tenk på alle de pikante titlene folk kommer til å finne på, som fi**esleiker, MILF-hunter osv. Navnene kunne kontrolleres av moderatorer før de ble akseptert, men det hadde nok blitt veldig mye arbeid.

 

Allikevel, hvis moderatorene hadde giddi å gjøre dette hadde jo det vært kult :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ser virkelig ikke for meg at det kommer til å skje. Bare tenk på alle de pikante titlene folk kommer til å finne på, som fi**esleiker, MILF-hunter osv. Navnene kunne kontrolleres av moderatorer før de ble akseptert, men det hadde nok blitt veldig mye arbeid.

 

Allikevel, hvis moderatorene hadde giddi å gjøre dette hadde jo det vært kult :cool:

 

Okay, i et anfall av galskap initiert av dårlig pils (Hansa :innocent: ), og det faktumet at overtrampet skal dusten leve med i la oss si seks måneder, burde da bli selvkorrigerende nok, eller?

 

Drita ubehagelig å ikke finne noen andre å skylde på enn den slasken man får øye på i speilet!?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg ser absolutt ingen god grunn til det, annet enn "moro". Dessuten kan noen brukertitler bli veldig lange. *host* *Dotten*

 

*Host* *Dotten* *kjempenys* :!:

 

Slike "titler" underbygger bare testoseronbefengte mannesvin sine lugubre tilbøyeligheter til å flexe ikke epenis, fordi den blir for åpenbar, men heller den mere subtile hamringen av at min profil har fetere typer enn din, og da kan det jo hende at man blir oppfattet som noe man heller vil enn det man egentlig er, Det man egentlig er forsvinner ikke, men man bruker en teknikk for å heve seg selv vertikalt. Jeg synes det er helt ok jeg. Så klart skal vi konkurrere, men hva med å la alle få like muligheter?

Lenke til kommentar

Misbruk kan jo enkelt reageres på med pisken. Er jo veldig få misbruk å spore etter at man selv kunne endre visningsnavn, så jeg tviler på at det blir særlig med misbruk om man selv kan endre brukertittel. Noe vil vel alltid finne sted. Men med påpeking i retningslinjene og begrensning på antall tegn burde det vel la seg ordne. Spørs hva de sier internt egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Til nå vil jeg takke for positive tilbakemeldinger fra alle. Jeg tror at forumet kunne bli litt mere farverikt ved å tillate den greia, og samtidig ikke uhåndterlig fornedres.

 

:)

Lenke til kommentar

Høyst sannsynligvis vil "brukermoderator", "moderator", "admin", "administrator", o.l. bli forbudt ja. Ellers vil jeg tippe at også titler med URLer til sider i nettverket, f.eks "Hardware.no", "Prisguide.no", "Gamer.no", o.l. også bli forbudt.

 

En mulighet for å unngå at folk feilaktig utgir seg for å være ansatte, medarbeidere, moderatorer, et cetera, er jo å ta vare på de gamle gruppetittelene men da uten bold, og heller tilføye et nytt egendefinert tittelfelt som f.eks kommer opp over avataren i bold.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...