Gå til innhold

Xbox Live GOLD

papo1

Anbefalte innlegg

Hei.

I februar kjøpte jeg meg en mnd med gold-medlemskap og la inn visakortet mitt på xboxen, det jeg lurer på nå er om Microsoft kommer til å trekke meg for en ny mnd nå, uten å sende noe form for bekreftelse til meg?

Jeg ønsker ikke ha GOLD lenger, men får ikke til å fjerne kredittkortinfoen på xboxen min.

Hvordan fungerer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meinar at du skal kunne sjå det på å gå inn på abb. tjenesten via xboxen din. Står det der at det er månadstrekk så er eg redd du vert trekt. I tilfelle så må du ringe kundeservice for å få stogga abb. ditt.

Endret av Zepp2k7
Lenke til kommentar

Om du kjøpte det med kredittkort vil dei trekke deg ja.

Fornyelse av abonnementet

I likhet med alle gode ting, vil Xbox Live-abonnementet ditt etter hvert ta slutt. Når dette skjer, fornyes abonnementet automatisk. Før abonnementet har utløpt og du belastes for neste periode, vil du motta en melding via e-post der du får nærmere informasjon om hvilke alternativer du har.[...]

[...]Alternativ 4 – Si opp Xbox Live-abonnementet

Du har naturligvis muligheten til å si opp Xbox Live-abonnementet ditt. Men med mer enn 50 toppspill å velge blant (og listen vokser stadig), banebrytende nye funksjoner, supre aktiviteter å delta i og eksklusive nedlastinger til spillene er det vanskelig å finne noen grunn til å gjøre det. Hvis du vil si opp abonnementet, må du ringe kundestøtte på 0800 141 74.

Hva skjer hvis jeg ikke gjør noe?

Hvis du ikke gjør noe i det hele tatt, fornyes Xbox Live-abonnementet automatisk på kredittkortet du brukte da du registrerte deg. Nærmere informasjon får du ved å gå til Account Management (Kontoadministrasjon) og velge Subscription (Abonnement) på dashbordet.

Kjelde: Xbox Norge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...