papo1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei. I februar kjøpte jeg meg en mnd med gold-medlemskap og la inn visakortet mitt på xboxen, det jeg lurer på nå er om Microsoft kommer til å trekke meg for en ny mnd nå, uten å sende noe form for bekreftelse til meg? Jeg ønsker ikke ha GOLD lenger, men får ikke til å fjerne kredittkortinfoen på xboxen min. Hvordan fungerer dette? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Temmelig sikker på at de ikke trekker for det (99 %) Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Meinar at du skal kunne sjå det på å gå inn på abb. tjenesten via xboxen din. Står det der at det er månadstrekk så er eg redd du vert trekt. I tilfelle så må du ringe kundeservice for å få stogga abb. ditt. Endret 26. mars 2008 av Zepp2k7 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Om du kjøpte det med kredittkort vil dei trekke deg ja. Fornyelse av abonnementet I likhet med alle gode ting, vil Xbox Live-abonnementet ditt etter hvert ta slutt. Når dette skjer, fornyes abonnementet automatisk. Før abonnementet har utløpt og du belastes for neste periode, vil du motta en melding via e-post der du får nærmere informasjon om hvilke alternativer du har.[...] [...]Alternativ 4 – Si opp Xbox Live-abonnementet Du har naturligvis muligheten til å si opp Xbox Live-abonnementet ditt. Men med mer enn 50 toppspill å velge blant (og listen vokser stadig), banebrytende nye funksjoner, supre aktiviteter å delta i og eksklusive nedlastinger til spillene er det vanskelig å finne noen grunn til å gjøre det. Hvis du vil si opp abonnementet, må du ringe kundestøtte på 0800 141 74. Hva skjer hvis jeg ikke gjør noe? Hvis du ikke gjør noe i det hele tatt, fornyes Xbox Live-abonnementet automatisk på kredittkortet du brukte da du registrerte deg. Nærmere informasjon får du ved å gå til Account Management (Kontoadministrasjon) og velge Subscription (Abonnement) på dashbordet. Kjelde: Xbox Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå