SuperduperMarkus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har fullført Vidaregåande skulegang på Medie&Kommunikasjon linja, og har i etterkant tenkt meir og meir på å utdanne meg innan medie design. Etter å ha lest diverse studiekatalogar og på internett synast eg dette ser ut som eit spennande yrke der ein får brukt både kreativitet og teknisk innsikt. Det eg lurer på er om nokon har relevante yrkeserfaringar innan akkurat dette som det kan vere av interesse å dele? Kvar er det mest aktuelt å jobbe om ein utdannar seg innan mediedesign? Korleis foregår arbeidet? Kvar ligg lønningsnivået? Korleis er etterspørselen på arbeidsmarknaden etter slik arbeidskraft? Kor mangfaldig er yrket?(kor breitt er eigentleg spekteret for kva yrkestitlar ein mediedesignar kan påta seg?) Kor gode er utdanningsmoglegheitene i Noreg?(Har kun sett studiekatalog frå Høgskulen i Gjøvik) Utdanning i utlandet? Alle svar/erfaringar med relevans til emnetittelen blir tekne imot med stor takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå