h4lv0rs3n Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei, jeg har fått en feilmelding når jeg prøver og installere denne driveren fra nvidia.com og andre sider. Jeg har Windows Xp Pro Lenke til kommentar
h4lv0rs3n Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 ok, jeg lastet ned og "cleanet" driveren min. men problemet er at jeg ikke har noe driver? Any help!?! Takk:) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 jeg tipper du ikke leste "read me" ? Lenke til kommentar
h4lv0rs3n Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 fulgte alle trinn jo. det funket ikke.... Er det noe annet jeg kan gjøre? jeg kjører skjerm ledningen min rett i hovedkortet. Det er alt for dårlig for noe! plz hjelå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva med å prøve medfølgende driver-CD? Det er ikke noe automatikk i at beste driver hentes fra Nvidia's sider (selv om noen hardnakket alltid påstår det). F.eks. fungerte overhodet ikke SLI med mine 2 x 8800GT i P5N-E SLI med siste offisielle driver fra Nvidia. Asus egen driver-CD fungerte derimot utmerket. Lenke til kommentar
h4lv0rs3n Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 da må jeg sette igang å lete. edit kommer takk hittil;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå