Larsinnj Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har kjøpt noe småtteri fra tyskland, og skal betale dette med paypal, og ble enig om at jeg kunne legge til kredittkortet til søstera mi siden jeg ikke har det selv. Etter at jeg har registrert kortet får jeg beskjed om at jeg får en firesiffret kode. "Check your card statement in 2-3 days and find the 4-digit PayPal code for the charge." Det står på siden demmers. Hvor får hun den koden? Nettbank? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jepp, på nettbanken vil du se at det er blitt belastet 15,- fra en kinamann eller noe slikt, på den belastningen skal det være et firesifret tall som er koden din. Kan ta noen dager før det er synelig. Lenke til kommentar
Larsinnj Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Ok.. Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå