Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Er dette artifacts?

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde assassin's creed på altfor høy grafikk enn skjermkortet mitt tålte. Det kom to slike "Streker" ut fra mannen til høyre og til venstre, og pekte til samme pungt hele tiden. Jeg tenkte jaja og satte ned grafikken til det laveste, da kjørte jeg uten problemer. Det er nå gådd ca 4 dager siden jeg begynte å spille ganske mye BF2. Jeg har ikke hadd noen problemer før i dag, av det samme fenomenet dukket opp igjen. Her er et par screenshots:

v2s1l1.jpg

300h1de.jpg

2j2yyvs.jpg

sdmpvq.jpg

2lmxp5i.jpg

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Er det artifacts i det hele tatt?

Egentlig så gjør det egentlig ingenting, siden jeg snart skal bestille nye skjermkort å sette i SLI. Men om det er artifacts så må jeg selge det enda billigere.

Endret av the_masked_cow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det der er ikke normalt. Hverken alt det gule i det vinduet med den hårete terninga, eller temperaturene. Sjekk at vifta på skjermkortet fungerer og at denne er fri for støv, lo og hybelkaniner. Du kan også prøve å åpne kabinettet på PCen slik at den får tilførsel av kjølig luft mens du tester ATItool på nytt. Dette kan altså også skyldes dårlig luftgjennomstrømning i kabinettet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...