Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

noen som kan fransk?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om dere, som har fransk på skolen, kunne oversette en tekst til fransk for meg? Jeg driver å skriver ting på forskjellige såråk, jeg elsker språk! Hittil har jeg samlet den samme teksten i fire språk; norsk,tamil, urdu og finsk!

Her er teksten:

Hei, jeg heter Mia. I fritiden pleier jeg å trene veldig mye. På onsdager og fredager pleier jeg å løpe rundt løkka. Ellers pleier jeg å trene en del fotball. Jeg liker å spille Piano i fritiden min. Av og til må jeg gjøre lekser i fritiden min, det liker jeg ikke! DErsom jeg skal vise hvordan fritiden min er ville jeg satt det opp slik:

Mandag: lekser, piano

Tirsdag, pilates,fotball

Onsdag: jogging

Torsdag: styrke trening

Fredag: jogging

Det var teksten! Og dere, om noen kan finsk, hvordan sier man "rundt løkka"?

For dere som lurer; Jeg lager en "sports avis" som et skoleprosjekt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan prøve på noe av det. Er ikke sikkert alt blir helt grammatisk riktig, har bare hatt to år med skole-fransk. Er ikke veldig god enda.

Hei, jeg heter Mia. I fritiden pleier jeg å trene veldig mye. På onsdager og fredager pleier jeg å løpe rundt løkka. (vet ikke) Ellers pleier jeg å trene en del fotball. Jeg liker å spille Piano i fritiden min. Av og til må jeg gjøre lekser i fritiden min, det liker jeg ikke! DErsom jeg skal vise hvordan fritiden min er ville jeg satt det opp slik (litt for avansert :p):

Mandag: lekser, piano

Tirsdag, pilates,fotball

Onsdag: jogging

Torsdag: styrke trening

Fredag: jogging

Bonjour, je m'appelle Mia. Quand je suis libre je traîne. Je joues au foot. J'aime joues de piano quand je suis libre. Parfois je dois faire mes devoirs., je n'aime pas!

Lundi: Devoirs et piano

Mardi: Pilates (?) et foot

Mercredi: Jogging

Jeudi: Grosseur entraînement

Vendredi: Jogging

Klarte ikke alt, men jeg er imponert over at jeg klarte såpass mye. Er ikke sikkert alt er riktig. Noen andre bør nok gjøre det, ville bare prøve meg litt. I tillegg har jeg kanskje forenkla setningene til mitt nivå.

F.eks:

Je joues au foot = Jeg spiller fotball istedenfor: "Ellers pleier jeg å trene en del fotball"

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Bonjour, je m'appelle Mia. Je passe beaucoup de mon temps libre à m'entraîner. Les mercredis et les vendredis, je fais de la course à pied autour du terrain de sport. Sinon, je fais du football. J'aime aussi jouer le piano. Du temps en temps, je dois faire des devoirs, mais je ne l'aime pas. Pour systematiser, je montre:

Lundi: devoirs, piano

mardi: pilates,fotball

Vendredi: jogging/course à pied

Jeudi: Musculation

Vendredi: jogging/course à pied.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...