olus Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvorfor i all verden kan ikke Norge få seg en keeper som ikke er potensiel tabbe keeper? Syns det er på tide at nye får prøva seg. Kansje han gamle i Stabæk? Det får du nesten spørre Hareide om. Helt absurd at tabbe-Opdal får lov til å fortsette når Jarstein er med i troppen. Myhre, Opdal å Jarstein e tabbekeeprer alle samen. E enig i at Jarsteid burde fått prøvd seg litt mærr Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jan kjell larsen kanskje, eller iven austbø? begge unge og uerfarne, men noen må stå i mål... Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Tror vi kan glemme Iven Austbø i første omgang. Når han ikke er første keeper for Stabæk, så lukter det ikke noen landslagsplass på han. Hvem er keeper på u21? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tror vi kan glemme Iven Austbø i første omgang. Når han ikke er første keeper for Stabæk, så lukter det ikke noen landslagsplass på han. Hvem er keeper på u21? Er ikke det Lasse Staw og han andre i FFK? Bråthen? Jarstein er imo norges beste keeper atm. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Okei, kanskje noen av dem kommer på A-landslaget midt i sesongen? De begge skal jo kjempe om keeperplassen i FFK, så det kan bli meget spennende på den fronten. Det som er helt sikkert, er at det må skje noe med landslaget. De spiller jo helt forferdelig. Lenke til kommentar
olus Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jan kjell larsen kanskje, eller iven austbø? begge unge og uerfarne, men noen må stå i mål... Austø er bra han, men Tabbekeeper han også :S Okei, kanskje noen av dem kommer på A-landslaget midt i sesongen? De begge skal jo kjempe om keeperplassen i FFK, så det kan bli meget spennende på den fronten. Det som er helt sikkert, er at det må skje noe med landslaget. De spiller jo helt forferdelig. Spennens med Stav. Håper hn lærer å være solid og trygg defangsivt. mål nr 1 i går gjorde meg forbanna. Føler jeg har sett den der 100 ganger før på landslaget. Nr 3 er heller ikke umulig å ta Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvorfor i all verden kan ikke Norge få seg en keeper som ikke er potensiel tabbe keeper? Syns det er på tide at nye får prøva seg. Kansje han gamle i Stabæk? Det får du nesten spørre Hareide om. Helt absurd at tabbe-Opdal får lov til å fortsette når Jarstein er med i troppen. Myhre, Opdal å Jarstein e tabbekeeprer alle samen. E enig i at Jarsteid burde fått prøvd seg litt mærr I de åra Jarstein har hatt i Odd har han bevist at han er ingen tabbekeeper. Reddet laget fra total ydmykelse i tippeligaen i fjor. Uten tvil norges beste keeper i fjor. Men ser at han har driti seg ut i RBK. Han sier selv at han skal returnere til Odd en gang, og da finnern nok formen igjen Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) vi ha egentlig mange gode keepere som jeg mener sikkert gjør en bedre jobb en opdal , vertfall på landslaget ivan austbø , lasse staw , espen johnsen ,jarstein og jon knudsen er noen jeg kommer på i farta etter min mening er dette beste laget jarstein høiland hagen hangeland m.johnsen b.riise brenne hæstad/bakke pedersen iversen carew Endret 28. mars 2008 av ogger Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Sånn jeg ser det er Jarstein den neste som burde få prøve seg.. Greit nok, Staw er et kjempetalent. Men tror det blir for tidlig nå, gitt : ) Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Sånn jeg ser det er Jarstein den neste som burde få prøve seg.. Greit nok, Staw er et kjempetalent. Men tror det blir for tidlig nå, gitt : ) Er man god nok, er man gammel nok;) Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Sånn jeg ser det er Jarstein den neste som burde få prøve seg.. Greit nok, Staw er et kjempetalent. Men tror det blir for tidlig nå, gitt : ) Er man god nok, er man gammel nok;) Det er jeg enig i, bortsett fra at Staw ikke er god nok! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Nå har ikke jeg sett Staw i aksjon på lenge, men hvis han er 1.keeper på u21, så er det ikke lenge før han dukker opp på a-landslaget. Men klart, hvis han ikke er god nok per dags dato, så kan jeg skjønne at det ikke blir noe plass på han. Han har jo vært i skyggen av Shaban i lang tid. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nå har ikke jeg sett Staw i aksjon på lenge, men hvis han er 1.keeper på u21, så er det ikke lenge før han dukker opp på a-landslaget. Men klart, hvis han ikke er god nok per dags dato, så kan jeg skjønne at det ikke blir noe plass på han. Han har jo vært i skyggen av Shaban i lang tid. Enig, mulig han blir tatt ut til troppen. men at kan går rett inn tviler jeg sterkt på: ) Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Staw er helt klart et stort talent, men han har nesten ikke bevist noe som helst i tippeligaen ennå. Vært for det meste på benken når Shaaban var i klubben. Jarstein har prestert i flere sesonger nå og bør derfor være et soleklart førstevalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå