Alastor Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 HAHAHAHA, TV3/VIASAT setter ny rekord i reklamepauser. 3 stk på 15 minutter! Er det mulig... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er så tafatt og elendig dette! Jeg skjønner bare ikke det trege spillet Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dette er ikke så dårlig. 5-0 er dårlig. 2-0 tap er ok for en nasjon som Norge som ikke har spilt sluttspill på 8 år. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dette er ikke så dårlig. 5-0 er dårlig. 2-0 tap er ok for en nasjon som Norge som ikke har spilt sluttspill på 8 år. Det er absolutt ikke ok mot et lag som Montenegro. Ei heller Wales. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er mot Montenegro. Vi bør slå et lag som Montenegro, eller? Mulig vi må senke forventningene enda litt til. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Altså, skal vi synke så lavt at vi med 2 mål mot Montenegro nå? Greit nok, de har OK spillere men nå må Norge skjerpe seg. Andorra kan slå oss! Pinlig å være nordmann i utlandet. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Vi kan vel glemme strengt tatt alt som heter VM, når man ser dette mannskapet her. Håper for all del at noen tippeligaspillere får en skikkelig takling sånn at de blir langtidsskadet. Helst en stjernespiller. Men nå er jo ingen der utpå banen noen stjerner. Selv ikke rødskjæra Riise Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 3-0. Dette er latterlig. Har mistet all tro på det norske landslaget. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Hahahahahha, kan det blir mer pinlig? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 0-3 Kanskje på tide at vi skjerper oss litt? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hehe.. Jeg ler. Mest fordi det er ingen fra RBK som har tabbet seg ut enda.. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Ingen? Jeg vil si alle 11 der ute har tabbet seg ut jeg. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hahaha! Norge blir pisset på! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ingen? Jeg vil si alle 11 der ute har tabbet seg ut jeg. Mente alle spillerne som spiller for RBK. Altså Ciljan og Iversen. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Ingen? Jeg vil si alle 11 der ute har tabbet seg ut jeg. Mente alle spillerne som spiller for RBK. Altså Ciljan og Iversen. Vil ikke akkurat si at de har bidrat med noe særlig nei... Oi, 1-3. Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Lurer på hvordan Hareide klarer å ta så mange individuelt gode spillere, sette dem sammen og gjøre dem så grusomt dårlig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nok en tabbe av "Norges beste keeper". Fryder meg Ellers har jeg ikke sett kampen. Norge har jeg gitt opp for lengst. Siste kvalikk var toppen av kransekaka. Norge under Hareide vil aldri ta seg til et sluttsplitt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vil ikke akkurat si at de har bidrat med noe særlig nei... Oi, 1-3. Skreiv ikke det heller. De har ikke tabbet seg ut, noe Opdal har gjort til de grader. Forsvaret har heller ikke vært stabilt. Hele laget virker rustent, noe som i grunn er logisk, siden sesongen ikke er i gang enda. Gamsten tror jeg har mistet statusen som A-spiller her i Norge. Haha.. Iversen fikk en spiller utvist. Da har han bidratt litt likevel da.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Trur Hareide har gjort sitt eg no. Ikkje at me har noko superdupert landslag, men prestasjonane dei siste åra har vore tragiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå