Boye Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 500kr. På min Xbox360 måtte jeg kutte litt på plastikkpluggen samt modifisere standardpluggen med optisk utgang for å trøkket inn både HDMI + optisk ut. Det hadde nok vært bedre med en skikkelig offisiell HDMI+optisk plugg (antar dette eksisterer?), for maken til jimmyrigging har jeg ikke gjort på år. http://www.clasohlson.no/Product/Category....=251456#38-1625 Lenke til kommentar
Wrigley Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er det noen som vet om microsoft jobber med dette? Det er umulig å gjøre en 12x dvd rom særlig stillere. Og MS kan ikke plutselig sette ned farten på nye konsoller for da vil det kunne oppstå ladeproblemer i spill fordi den ikke lader raskt nok osv. Særlig i spill som streamer grafikken. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Har aldri merket noe spesiell støy i xbox 360... Syntes ps2 var verre, og siden jeg hadde vent meg til den, er ikke 360 så ille Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 360 bråker. Man kan gjøre mye for å bedre støyen, men selv er jeg ikke mye plaget av det Så lenge lyden er høy nok og spillet bra nok kan jeg ikke si at det er så veldig plagsomt. Nå skal det sies at jeg sitter med xboxen rett over hodet ettersom prosjektor er festet der, men allikevel, støyen er ikke plagsom. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Etter det jeg har forstått er det en del forskjeller ute å går, blant annet kjøleløsning og DVD drev. Skal vedde på at min er blant de ...mer pratelystne. Lenke til kommentar
Martin-Vb Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 hørt at det vill komme en Blu-ray tilkobling vill dette dempe støyen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du har hørt feil En Blu-Ray addon hadde ikke dempet støyen i spill, siden disse kommer på dvd ihvertfall ut denne generasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå