Data_Smurfen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei. Jeg drev for ikke så lenge siden å tullet litt i biosen, og stilte blandt annet på FSB'en til 250 og VCore til 1,600 fra 1,550 og etter å da ha prøvd å restarte dataen, så starter den ikke lengre. Jeg har prøvd å nappe ut CMOS batteriet, og la det være ute en stund men det funker ikke. Jeg aner ikke hvor jumperen for å resette biosen er, og har heller ikke manualen til hovedkorte mitt. Jeg har en AMD Athlon 64 3400+ og Asus K8N-E Deluxe hovedkort. Kan det være CPU som er gåen? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Bumper denne, og håper på svar. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Manualen finner du på linken under. Kanskje det også kan hjelpe å ta ut CPUen også sette den inn igjen? http://dlsvr03.asus.com/pub/ASUS/mb/sock75...8n-e_deluxe.pdf Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 CLRTC er hva du skal se etter på hovedkortet. Og hvordan du resete bios står godt forklart i manualen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå