hougo Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 audi a4, -97 1.8 avant siden det er så mye flekker og slitasje på setene mine tenkte jeg å kjøpe nytt, siden det er såppass dyrt for splitter nye seter, tenkte jeg på å kjøpe noe brukt. noen her som har annelse på hvor jeg kan henvende meg? fint om det er skinn, men tekstil gjør ingenting på forhånd takk:) Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Snakk med en høgger hvis du er heldig(og noen andre ikke fult så heldig ) har han noen. Kan også sjekke www.finn.no etc. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Sikkert noen på VACN som selger. http://www.vwaudi-club.no/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg må ut med 5000kr for seter til Spacewagonen min Kan være veldig dyrt med brukte seter, med mindre du finner dem hos høggern.. Lenke til kommentar
drum_m_666 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 www.bruktbildeler.com er en database for opphuggere. Enkelt å søke seg fram til delene du trenger Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) jeg fant brukte alcantara/skinn seter på ebay uk.de blir shippa til strømstad.jeg henter der og slipper moms.3000 inkl shipping. Endret 26. mars 2008 av tunam85 Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 www.bruktbildeler.com er en database for opphuggere. Enkelt å søke seg fram til delene du trenger Regn med å betale minimum 5-600 per sete, mest sansynlig en del mer for litt finere seter hos høggern. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 En rens av setene du har, hadde gjort susen Lenke til kommentar
hougo Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 En rens av setene du har, hadde gjort susen de er så slite, små hull her og der Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vurdert å kjøpe noen setetrekk? Lenke til kommentar
hougo Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Vurdert å kjøpe noen setetrekk? vurdert det, men ser ikke så bra ut, ihvertfall de jeg har sett... har du noen anbefalninger til noen fine setetrekk som sitter bra og ikke bare posete? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 går vel ann å få dem trukket om? men aner ikke prisen på det :/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Vurdert å kjøpe noen setetrekk? vurdert det, men ser ikke så bra ut, ihvertfall de jeg har sett... har du noen anbefalninger til noen fine setetrekk som sitter bra og ikke bare posete? Har lite erfaring med det, bortsett fra de jeg hadde på den tideligere golfen min. De satt helt greit, dog så de ikke ut da det var no rosa greier. Men jeg mener å ha hørt at Thorshov har noen bra setetrekk, biltema har også et pent utvalg. Og hvis de sitter litt posete, så er det vel bare å stramme dem, eller? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 går vel ann å få dem trukket om? men aner ikke prisen på det :/ Jeg skal trekke om setene mine nå. Sportseter, og skal kun trekke om sidestøttene. Pris for 2 seter: 5000kr i arbeid. Tipper du vil finne et komplett og strøkent S4 interiør på eBay til rundt 15000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå