kake_fisk Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Lol, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det på norsk.. How can i make the program pause until a key are pressed? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke det er mulig bare med standard C/C++. Hvilke OS skal det fungere på? Endret 26. mars 2008 av Giddion Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Windows, men det var ikke veldig viktig, jeg ville bare ha det til mine egne programmer... Så hvist det vil ble stress å lage, gjør ikke det noe... Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) itte noe problem jeg hadde det liggende (koden er ikke testet, men burde fungere... i teorien) char OrgKeyboardState; char NewKeyboardState; GetKeyboardState (&OrgKeyboardState); while(1) { GetKeyboardState (&NewKeyboardState); if (NewKeyboardState != OrgKeyboardState) { //noen har tafsa med tastaturet!! break; } } Endret 26. mars 2008 av Giddion Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 lol, noen har tafsa med tastaturet... men takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå