DSI Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hei Jeg skal bygge meg en ny pc, bestiller i dag, men jeg er usikker på en ting: Poweret. Jeg skulle gjerne likt å finne ut hvem powere på styrker mellom 750 og 850 watt som er de beste. Altså: Stabile, kjølige og lydløse. Jeg er særlig ute etter et lydløst et. Det må også være sli-enabled. Kunne de erfarne folka her hjelpt meg litt? Takk på forhånd ^^ Endret 26. mars 2008 av DSI Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg ville lest denne artikkelen hvis jeg var deg. http://www.hardware.no/artikler/13_stromforsyninger/46088 Jeg gikk for Odin 800W etter å ha lest dette, men har ikke fått testet enda, siden den ikke har kommet i hus enda. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Corsair lager gode strømforsyninger. Det samme med Fortron-Source, Seasonic, og Thermaltake Edit: Jeg tror alle jeg nevnete støyer ved høy last... Endret 26. mars 2008 av k-orm Lenke til kommentar
DSI Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg ville lest denne artikkelen hvis jeg var deg.http://www.hardware.no/artikler/13_stromforsyninger/46088 Jeg gikk for Odin 800W etter å ha lest dette, men har ikke fått testet enda, siden den ikke har kommet i hus enda. Har lest den før se, men er fortsatt usikker ;o Corsair lager gode strømforsyninger. Det samme med Fortron-Source, Seasonic, og ThermaltakeEdit: Jeg tror alle jeg nevnete støyer ved høy last... Har du hatt erfaringer med Thermaltake eller Fortron Source? Frister litt de se ;D Lenke til kommentar
larsg Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Den FSP strømforsyninga du linker til støyer noe aldeles forferdelig på last , pluss att den er litt slapp på 12 volten. Kjøpte meg en MIST 1000w isteden for FSP,n og den støyer MYE mindre , nesten lydløs.Pluss att jeg kunne klokke Q6600 300 MHz høyere uten att maskinen reboota. Corsair lager gode strømforsyninger. Det samme med Fortron-Source, Seasonic, og ThermaltakeEdit: Jeg tror alle jeg nevnete støyer ved høy last... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg har en 350W Fortron-Source. Ganske stille på idle (finnes stillere), men støyer ved last. Min 500W MIST er heller ikke lydløs, men en del stillere. Det er veldig liten forskjell mellom 350W FSP-en og 500W MIST-en ved idle, men MIST-en bråker litt mindre ved høy last. Det har kansje noe å si at maskina bare står en halv meter i fra meg. Lenke til kommentar
DSI Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Hva mener du med "støyer mindre" når det gjelder den MISTen a? Hører du det godt lissom? Eller er det bare et lite svakt sus? Oisann, kom et svar til gett ;D Men begge nevnte MIST, så begge kan vel svare? Lenke til kommentar
DSI Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg ville lest denne artikkelen hvis jeg var deg.http://www.hardware.no/artikler/13_stromforsyninger/46088 Jeg gikk for Odin 800W etter å ha lest dette, men har ikke fått testet enda, siden den ikke har kommet i hus enda. Odin virka skikkelig nice ^^ Har noen erfaringer med Gigabyte Odin GT 800W? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Anbefaler deg å se over forumets retningslinjer og nettiketten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå