Tandamram Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har en WD 120 gb harddisk som jeg syntes plutselig begynte å bråke mer i går. Er det slik at de støyer mer etterhvert som de blir fylt opp og ting overskrives? Den bråker ikke overdrevent mye men jeg la først merke til lyd fra den i går. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Høres skummelt ut. Last ned.no testprogrammer fra hjemmesidene deres, bare for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Mine begynte etter kontinuerlig drift i 3 uker. Whining og litt mer hakking når den leser. Jeg tror ikke du skal bekymre deg. Jeg har forøvrig to WDC 800JB, men den skal gjøre samme nytten. Kanskje du kan beskrive lyden litt bedre? Helst i lydtekst Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Min WD800JB begynte å bråke litt mer etter nesten 6 mnd spilling/lan. To dager etterpå sluttet den å virke, fikk retur på komplett.no Kjør diagnoseverktøy og spør produsenten! Lenke til kommentar
dash Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har samme problem med min samsung 80gb. Det første halv året var den stille som ei mus, men nå buldrer det i den når den jobber. Har faktisk noise-controll på den, men det ser ikke ut som den virker lengre. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Den lager ikke ulyder, bare lyder. Men jeg har aldri lagt merke til/hørt den i det hele tatt før i går! Den bråker ikke mer enn en eldre harddisk når den jobber. Takk for tipsa! Skal laste ned diagnoseverktøy med en gang jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Den lager ikke ulyder, bare lyder. Men jeg har aldri lagt merke til/hørt den i det hele tatt før i går! Den bråker ikke mer enn en eldre harddisk når den jobber. Takk for tipsa! Skal laste ned diagnoseverktøy med en gang jeg kommer hjem fra jobb Du er nok trygg.... Bare kulelagra som begynner å bli rustne Lenke til kommentar
ripset Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Og ikke en eneste IBM med problemer her Utrolig men sant Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Og ikke en eneste IBM med problemer her Utrolig men sant Hvor kommer IBM inn i bildet?! Geez! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Nå har jeg kjørt testene i WD's eget diagnoseprogram. Ingen feil funnet!. Mystifistisk nok har hd'en sluttet å lage disse lydene! Enten har jeg hatt superhørsel i 24 timer eller så har disken litt av en personlighet! *døper disken Emma* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå