monzilla Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nå har jeg hatt stor suksess med FIFA på guttekvelder. I håp om en lignende suksess fant jeg ut at jeg skulle investere i EA sitt NHL 2008. Har spilt det noen timer nå, og jeg vet ikke om jeg er skuffet over kjøpet, eller om jeg rett og slett bare ikke får det til. Hvordan i alle dager greier man å få pucken forbi keeperen? Og hvordan starter man en slosskamp? Før jeg får dette til blir det vel fortidlig å dømme spillet nord og ned. Men jeg må si at jeg er skeptisk. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 For å få pucken forbi keeperen, kan det være lurt å dra noen finter/piruetter før du skyter, og prøve å lure keeperen i ett hjørne også skyte i det andre. Funker også bra og ta pucken ned langs den ene kanten, slå tversover til en på andre siden og la han ta direkte skudd. Den funker veldig ofte! Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Ok, får prøve det. Slosskamp da? Bruker du forøvrig klassisk kontroll eller den "nye"? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ok, får prøve det. Slosskamp da? Bruker du forøvrig klassisk kontroll eller den "nye"? Har det ikke på PS3, så vet ikke hvilken knapp du slåss med Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Hm, trekant er den knappen der man slår folk med køllen. Har slått og slått, eneste jeg får er 2-minuttere og anbefalinger av kommentatorene til å starte med baseball.... Er det pc eller 360 du spiller på? Hvis du sier hvordan du greier det på ditt spillmedium skal jeg alltid greie å ovesette det til ps3 Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja, du får to minutter ved bruk av trekant. Er jo slashing det er snakk om. Slossing på NHL 08 er imo relativt dårlig. Resten av spillet er knall. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Spiller på PC, der bruker man 2-tasten på numpadden. Man skifter også mellom de forskjellige linjene med 8-tasten, så regner med dem er i nærheten av hverandre på PS3 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå