Gå til innhold

Nytt midi-tower kabinett. Ikke peiling.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Skal kjøpe nytt kabinett til min pc, og jeg har ikke fjerneste anelse på hvilket jeg skal velge, med tanke på støy osv. Vil ikke ha noen jalla lys, stømforsyning og sidevinduer. Har ikke peiling på om jeg har m-ATX hovedkort eller, ATX hovedkort.Har 1 agp, 1 pcie og 2 pci porter. Vil ha usb og lyd i front.

Hvis noen som har litt mer greie på dette enn jeg, kan vise meg noen kabinetter så hadde det vært fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hvordan kan du ha 1 AGP og en PCI-E ?

 

Sett litt på Lian-Li Kabinett ? Svarte og stilfulle : D ikke noe jalla der ass.

 

Finnes flere HK på markedet meg 1x AGP og 1X PCI-e, blant annet Asrock 939Dual-SATA2.

 

EDIT: angående lian-li så vil jeg be deg styre unna de billigste modellene, siden de koster mer enn det smaker, og de føles ofte veldig vinglete.

Dog, et Lian-Li av den dyrere typen er mye bedre skrudd sammen, og kan virkelig anbefales.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Har sett på noen Lian-Li kabinetter. En del fine der. Har ingen planer om å kjøpe de billigste. Er så lei av dårlig byggekvalitet på kabinetter jeg har hatt. Tenkte på et i prisklassen rundt 700kr.

 

Snuste litt på dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326412

 

Noen som kjenner til dette kabinettet, evnt. produsenten?

Syntes det er et fint kabinett.

Endret av Toffer91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har sett på noen Lian-Li kabinetter. En del fine der. Har ingen planer om å kjøpe de billigste. Er så lei av dårlig byggekvalitet på kabinetter jeg har hatt. Tenkte på et i prisklassen rundt 700kr.

 

Snuste litt på dette: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326412

 

Noen som kjenner til dette kabinettet, evnt. produsenten?

Syntes det er et fint kabinett.

 

Jeg har ingen direkte erfaring med akkurat det kabinettet, men jeg har prøvd flere andre Antec kabinetter og vært veldig fornøyd med de, personlig kan jeg anbefale Antec Sonata III, men det ligger litt over din prisklasse, koster ca. 900,- hos netshop.no.

 

Det jeg likte med dette kabinettet var at 120mm vifta som følger ned er veldig god, og at byggekvaliteten er veldig god. den geniale måten diskene var festet på får et stort pluss i min bok, hadde det ikke vært på grunn av at det blir for trangt til at jeg hadde fått PC-en min nedi det kabinettet hadde jeg nok kjøpt det selv. Det følger med en 500w strømforsyning i det kabinettet som også er av merket Antec. Strømforsyningen er av helt grei kvalitet, og den bråker hekller ikke så mye.

 

Generelt sett liker jeg Antec veldig godt, og kan trygt anbefale kabinetter fra dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...