Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

TELE2's nye priser, etc.

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990

Det står:

Gjenåpning av aksess: 250kr.

Betyr det at man kan få det installert, 995kr i etablering altså, også ha det et par måneder, slutte, og et par måneder senere koble seg opp igjen uten å må betale etableringen en gang til, bare 250kr i gjenåpning??

Det hadde vært SWEET... Da kan jeg nemlig få husverten min til å gå med på å betale en del av etableringen siden hvem som helst som leier leiligheten i fremtiden kan skru på bredbånd igjen til bare 250kr...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står:

Gjenåpning av aksess: 250kr.

Betyr det at man kan få det installert, 995kr i etablering altså, også ha det et par måneder, slutte, og et par måneder senere koble seg opp igjen uten å må betale etableringen en gang til, bare 250kr i gjenåpning??

Det hadde vært SWEET... Da kan jeg nemlig få husverten min til å gå med på å betale en del av etableringen siden hvem som helst som leier leiligheten i fremtiden kan skru på bredbånd igjen til bare 250kr...

Neppe, regner med det er gebyret gjenåpning hvis du ikke gjør opp for deg og linja blir stengt.

Lenke til kommentar

jeg mener at dette betyr at kunden som har det kan gjenåpne det igjen for 250kr hvis han/hun får den stengt av en eller annen grunn.........men skal noen andre flytte inn så må DE betale etableringsavgift.......eller flytteavgift dersom de hadde det en annen plass før......

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Ja, så da kan vi bare slutt å betale, også blir linja stengt, også kan den gjenåpnes nå en ny leitaker kommer? Hehe...

Men da krever de kanskje de månedene du ikke betalte for deg i tillegg...

Kanskje jeg skal bare skrive en liten mail til TELE2 og spørre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...