Asmodeus Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 btw: går det an og bruke en lengre ata kabel og koble inn 1-2 xtra harddisker, uten at det skjer noe mer untatt mer plass... Mener å huske jeg har lest noe om noen som har gjort det, men det forutsetter at du går litt utenom opptråkkede stier. Let litt rundt og se om du finner noe info. Jeg personlig har aldri prøvd og har heller ikke satt meg inn i hvordan det gjøres. Derimot kan du helt fint sette inn en harddisk med en terabyte ledig diskplass om du skulle ønske det. (burde være minst like bra som en hel haug med sammenkoblede harddisker. Det er jo uansett kun total ledig diskplass som teller) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Hei alle sammen, har nå sett Splinter cell 1 forseglet til salg, ønsker å bruke dette til en softmod, men har ikke minnekort eller action replay. Help any? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 asmodeus: hva mener du med bruk av xbox live? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Kjøpe xbox live tjenesten, spille med venner og sånne ting. Fryktelig vanskelig regner jeg med. Vet noen hva slags "tilsvarende" alternativer til action replay som finnes? Endret 15. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 finns det fortsatt xbox live til xbox 1? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Ja, du kan gjenopprette en xbox 360 profil på en xbox original om du ønsker. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 ooi lagde en post om det fortsatt var mulig for en tid siden og det enstemmige svaret var at det ikke var mulig lenger. but how? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg gidder ikke å ta bilde av xboxen nede nuh, du får lete litt mer i menyene, liste opp valgene og spørre igjen. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) btw: går det an og bruke en lengre ata kabel og koble inn 1-2 xtra harddisker, uten at det skjer noe mer untatt mer plass... Mulig noen bioser støtter flere disker, men av hva jeg har forstått er løsningen to disker med en bryter for å velge disk. Mener å huske jeg har lest noe om noen som har gjort det, men det forutsetter at du går litt utenom opptråkkede stier. Let litt rundt og se om du finner noe info. Jeg personlig har aldri prøvd og har heller ikke satt meg inn i hvordan det gjøres. Derimot kan du helt fint sette inn en harddisk med en terabyte ledig diskplass om du skulle ønske det. (burde være minst like bra som en hel haug med sammenkoblede harddisker. Det er jo uansett kun total ledig diskplass som teller) 1 TB disker finnes, med noen unntak, kun i SATA. IDE til SATA omformere er så som så når brukt på en moddet xbox. Foreslår at du sjekker ut xbox-scene.com. De har temmelig oppdatert info om sakene. Blant annet en lengre tråd om SATA disker på xbox1. Edit: En annen ting å merke seg er at du må partisjonere diskene med rett data cluster-størreslse. Jeg «ødela» to disker før jeg forstod dette. Info om dette finner du også på xbox-scene.com, søk etter XBPartitioner 1.1 og cluster size. Dette gjelder om du skal bruke partisjoner større enn ~250 GB. Endret 16. januar 2009 av cbastus Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg gidder ikke å ta bilde av xboxen nede nuh, du får lete litt mer i menyene, liste opp valgene og spørre igjen. altså, stikke ledningen inn i xboxen og logge inn med live kontoen. gjennstår bare å finne ut hvordan jeg kan få internett ut fra laptopen og inn i xboxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå