SpecialForce Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg trenger en sikkerhetskopi av dette spillet grunnet at en venn av meg har ødelagt sin. Han eier spillet lovlig og trenger bare kopi av cd1 siden han har cd2 intakt. Kan noen veilede meg til en sikkerhetskopi? Er kjedelig å ikke kunne spille et så genialt spill. Endret 26. mars 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dersom han har koden kan han vel bare laste det ned fra Steam? Jeg kjøpte bare koden via Steam, og spiller TF2 uten cd (fikk selfølgelig ingen). CS kjøpte jeg i butikk, og det spiller jeg fra Steam, har bare tastet inn koden, lastet ned og installert fra Steam og uten cdene jeg kjøpte. Hvis ikke: Du kan lage et "bilde" av din cd og brenne det på en ny cd(evt. DVD) som en .ISO fil. En slik fil kan du lage med f.eks. Alcohol 120%: http://www.download.com/Alcohol-120-/3000-...4-10158124.html Det er en 15-dagers trial, men du trenger ikke lengre tid enn det for å lagen en CD/DVD- kopi. Men tviler på at det er helt lovlig, selv om han har betalt for det. Prøv steam først... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Når du har registrert spillet i steam så kan du laste ned heile rukkelverket. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Spillet er nok registrert i Steam, men jeg som da er vennen hans låner hans spill for å spille litt offline. Det som er er at installasjonscden del 1 er ødelagt. (gud vet hvordan han klarte det) Vet noen om en sikkerhetskopi? Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Hvis han ikke har noen sikkerhetskopi kan du ikke gjøre noe med det for å få spille det. Jeg trodde begge dere hadde spillet Med mindre du kan låne det av noen andre for å kopiere platen da. De legger ikke akkurat spillene ut til nedlasting da (med unntak av evt. ulovlige sider). Så du må nok kjøpe det selv da Endret 26. mars 2008 av grizzlyx Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Hvis vi utelukker meg og fokuserer på vennen min så er det veldig dumt for han at han ikke kan spille et spill han lovlig eier. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Han kan jo laste det ned via Steam ... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Vi får prøve det. Tusen takk for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå