cruelphotography Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tittelen er såklart ikke gjentatt bare for å oppfylle tre ords regelen. Såklart. Litt laber teknisk kvalitet på bildet i utgangspunktet, så måtte softe mere enn jeg liker seg. Skal se om jeg finner ett litt bedre bilde å flytte over teknikken til da jeg kommer meg i nærheten av ekstern disken min! Ellers er det resultat etter en liten tutorial som jeg litt halveis tok nå nettop =). Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg synes ting blir litt for tett oppi hverandre, og at det er for lite som skjer i bildet. Greit at det er viktig med en del luft i komposisjonen, men du bør virkelig flytte ting litt utover i bildet. Det blir akkurat som å ta en bitteliten flekk med syltetøy helt i midten av skiven, og spise resten av den uten noe som helst. Dårlig forklaringen? Helt enig! Vel, prøv å flytte rundt litt på ting, dessuten ligger hovedfokus omtrent i midten, det liker jeg ikke. Men jeg antar "orbs"-effekten er laga i Photoshop, eventuelt tilsvarende programvare, hvilket betyr at du kan flytte rundt på dem? Hvis ikke, kan du flytte rundt på dem i Photoshop uansett. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Hva om jeg cropper litt nærmere og legger til noe stjernestøv i tomrommet? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 What about now? Lenke til kommentar
Symbiose Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 What about now? Det fungerer helt greit. Ser ut som du har fått med det meste fra Photoshop top secret-DVDen - forøvrig mange meget gode photoshop-tips der. Jeg synes dog du burde jobbe litt mer med å få til realistiske refleksjoner på henne fra lysene rundt henne. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Top secret dvden er snedig ja =) Me likes. Skal jobbe mere med det. Skal ta bilde av ei i morgen der jeg skal ta ett litt bedre utgangspunkt til denne redigeringen. Softere lys, og plassere lyskildene der jeg skal ha orbene ca. Tror det kommer til å funke bra. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Spar meg? Det er tre orbs og tittelen er tre orbs. Må alle titler være "*Navn* portrett i studio" osv? Sorry det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Haha, til og med jeg synes den advarselen var litt drøy! Beklager kommentar på advarsel! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det ble bedre etter du croppet. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 *** Emnefeltet kan være så mange repeterte og gjentatte ord det vil. Dette emnefeltet er ikke beskrivende på noen som helst måte. Og trådstarter har hatt god tid på seg til å rette det opp. Emnet stenges! *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg