danno_O Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Som noen av dere vet fylte jeg 20 år i går, 25. Mars og en venn av meg har bursdag i dag. Vi skal i den anledning ut på byen i kveld (på Brenneriet, Lillehammer) og feire. Det jeg lurer på er, er det noen som kan navn på noen gode drinker? Noen som ikke er for søte og ikke smaker for sterkt. Liker ikke syke drinker som Bloody Mary osv. Takker for forslag. Mine favoritter: Capt. Morgan Spiced gold & Cola m/lime Sure Sivert Lenke til kommentar
Ninety Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 mm, tequila sunrise og Long Island Ice-tea. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Som noen av dere vet fylte jeg 20 år i går, 25. Mars og en venn av meg har bursdag i dag. Vi skal i den anledning ut på byen i kveld (på Brenneriet, Lillehammer) og feire. Det jeg lurer på er, er det noen som kan navn på noen gode drinker? Noen som ikke er for søte og ikke smaker for sterkt. Liker ikke syke drinker som Bloody Mary osv. Takker for forslag. Mine favoritter: Capt. Morgan Spiced gold & Cola m/lime Sure Sivert Har du vært på brenneriet før? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Om du liker Sure Sivert vil jeg også anbefale Paparazzi (er det den heter på Union i Geiranger). Er 50/50 Baccardi Razz og Baccardi Limon blandet med Sprite og Lime. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Gratulerer med dagen, Danno_O. Jeg drikker alltid Mojito på byen hvis de har det, men dessverre er det få steder som har mynteblader så da ender jeg opp med en bacardi+sprite eller en tom colins. I værstefall en Captain Morgan Spiced gold og cola Personlig liker jeg stortsett syrlige drinker for det blir jeg ikke kvalm og dårlig av. Pluss faktumet at de er forfriskende. Endret 26. mars 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Har du vært på brenneriet før? Nei, men jeg jobber der, så jeg har en og annen oppskrift Om du liker Sure Sivert vil jeg også anbefale Paparazzi (er det den heter på Union i Geiranger). Er 50/50 Baccardi Razz og Baccardi Limon blandet med Sprite og Lime. Hørtes veldig bra ut. Kan høre om de har noe liknende. Gratulerer med dagen, Danno_O. Jeg drikker alltid Mojito på byen hvis de har det, men dessverre er det få steder som har mynteblader så da ender jeg opp med en bacardi+sprite eller en tom colins. I værstefall en Captain Morgan Spiced gold og cola Personlig liker jeg stortsett syrlige drinker for det blir jeg ikke kvalm og dårlig av. Pluss faktumet at de er forfriskende. Ok. Mojito har jeg hørt om, men aldri prøvd! Skal prøve en i kveld Takk for svar. Tar gjerne imot flere forslag. Endret 26. mars 2008 av danno_O Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 jeg digger ihvertfall "sex on the beach" og "taking care of buisness", de er passe søte, og ikke sterke. ellers er det en drink som heter "rosa", men vet ikke om det er ett skikkelig navn eller om det bare er lokalt... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Drinksmixer.com er en fin side, hvor du kan finne all slags drinker. Det er mulig å søke etter oppskrifter, i tillegg kan du søke etter drinker som inneholder f. eks whisky eller den du måtte føle for. Selv liker jeg: -Tequila Sunrise -Long Island Iced Tea -Mojito -Caipirinha Litt alternativt: -Gin & Tonic -Martini (classic) Endret 26. mars 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Jeg elsker White Russian. Vodka, kaffelikør og melk. Serveres i et lavt glass med knust is. Endret 27. mars 2008 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå