Betenkt Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg lurer på hvilke andre musikkprogram til Mac som finnes, bortsett fra iTunes. Fint om det fungerer sammen med min Creative ZEN 16GB Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Eneste som er på høyde med iTunes er Songbird, som dessverre fremdeles er i beta. Sist jeg prøvde det gikk det fullstendig i stå når jeg importerte mine vel 100 GB med musikk. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Ja Songbird har litt å gå. Når de får integrert Fx3, lagd noen flere fine plugins og økt ytelse ved større bibloteker vil det nok bli et betraktelig bedre alternativ for flere brukere. Amarok er vel et alternativ, men kan ikke selv si noe om stabilitet eller brukbarhet. http://amarok.kde.org/wiki/On_OS_X Endret 26. mars 2008 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Får Google litt når Mac'n kommer da.. Takk for hjelpen Endret 26. mars 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå