presets Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei Jeg leste i denne tråden at man kunne få kjøpt seg større sylindere og effekt osv. Da lurer jeg på følgende: 1. Vil purken merke forskjellen fra 125CC og 250CC dersom jeg kjører pent i deres nærvær? 2. Vil det være smartere å kjøpe en 250CC ferdig? 3. anslått toppfart? Hvor mye vil den gjøre? Fortell gjerne mer om sykkelen dersom dere vet noe. Jeg skal kjøpe denne sykkelen til høsten eller vinteren. Skal snart ta lappen. Fortell gjerne om noen andre sykkeler til sammenligning Finnes det noen andre halvnakne eller racingsykler med 2 sylindere? Skal som sagt kjøpe sykkelen og har lest at den går litt "dårlig" (115 kmt maksfart) og vil derfor gjerne enten kjøpe et trimkit jeg har lest om som gjør den til 250CC eller noe annet som gjør at den får god toppfart på over 130++ kmt Ville politiet merke det dersom jeg gjennomførte et slikt trimkit? Hva ville straffen være? Bor i en rimelig politiløs bygd så det er ikke store bekymringen. Cheers Lenke til kommentar
YBR125 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Når du "gjør om" en 125 til 250 bytter du sylinder, og lyden vil bli ganske mye grommere, og det er ganske lett å merke , og en 250cc gjør lett 140++. når det gjelder hyosung vet jeg ikke om trimsett, men du kan høre med verksted om de kan trimme sykkelen, du har jo lov til å ha 15hk og 125 cc, og om du f.eks bare har 10 hk kan de trimme det for deg. hvis du skal ha naken sykkel kan du jo kjøpe Ybr ... folk sier den gå dårlig, men min går i 130 uten særlig problem. den er ensylindret 4 takt, så lyden blir bedre enn på tosylindra sykler, hvertfall totakt, men det er en smakssak.men om du kjører en 250cc ferdig uten lappen for den, så får du pes hvis du blir tatt.. akkuratt som å kjøre bil uten lappen. da kan de ta fra deg andre lappen eller utsette neste.. det er litt kjipt.. trimming gir bare 10000kr i bot ellernoe Endret 27. mars 2008 av YBR125 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Blir vel en stor bump dette.. Men er det noen andre som har peiling på hvor du finner dette sylindersettet? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Prøv å hør med han her Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du finner ikke et sylinderkit på 250cc som passer på 125cc blokka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå