Gjest Guest_anonym_* Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 har hørt at folk som er blinde ser ingen ting . hva er egentlig ingen ting? har lurt på det i lang tid nå Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Lukk øynene. Edit. Regner med at det er "svart", rett og slett. Men så kan det godt hende at jeg tar helt feil også. Endret 26. mars 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 jeg vil anta at folk som er blinde på en måte ser svart. bare at de ikke greier å beskrive hva det er, siden de aldri har sett noen farger før. Jeg husker en gang jeg fikk blackout. da blei alt sammen bare helt svart mens jeg gikk bortover. Jeg hadde sitti stille ganske lenge, og så reiste jeg meg fort opp for å gå ut på kjøkkenet. så i løpet av ett sekund elns blei alt bare svart, og jeg hørte masse høye lyder osv. når jeg "våknet opp" igjen lå jeg med overkroppen bøyd over et bord som jeg hadde krasjet inn i, og jeg hadde veltet alt som sto der lol Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva ser du med beinet ditt? Ingenting... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tråden stenges da den ikke oppfyller kravene for gjesteposting: Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg