HammerBro Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har noen enkle spørsmål om Dual/Double layer! Først skal jeg si at jeg har fått meg SSBB fra USA! Og som jeg har gjort med alle de andre wii-spillene mine, skal jeg lage en backup!! Men.. Når jeg dro på clas ohlson (eneste plassen de hadde DL) spurte jeg om de hadde Dual layer, han fant frem en pakke med DVD-er.. Men det var Double Layer. Mannen sa at det ikke var noe forskjell, og at Dual og Double betyr det samme.. Jeg ble plutselig veldig usikker, men kom på å spørre her Lurer på om dette er sant, og om dere synes det er verdt en DL-disc for èn backup? Tuuusen takk for alle svar, på forhånd Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 joda, det er det samme men Clas selger bare dritt merker, som fungerer ganske dårlig Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 dual layer DVD'r koster rundt 25kr stk.. og, det er jo litt.. Selv kommer jeg nok ikke til å ta backup av dette, om jeg kjøper det.. Er ikke sikker på om jeg skal ha det enda.. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har du sjekket ut dvdink.no? Det har du skikkelige plater til en bra pris Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dual layer og double layer er IKKE det samme. Ikke om du skal bruke dem til 360 backup eksempelvis. Dual layer er DVD-R player. Double layer er DVD+R. For xbox 360 trenger du spesifikt double layer DVD+R. -Stigma Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dual layer og double layer er IKKE det samme. Ikke om du skal bruke dem til 360 backup eksempelvis. Dual layer er DVD-R player. Double layer er DVD+R. For xbox 360 trenger du spesifikt double layer DVD+R. -Stigma indeed (though vet ikke noe om 360:P hvis du inserter en dvd-r, blir det rrd?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå