Rusher Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Og en annen ting som jeg reagerte på var at man sendte både simkort og pin/ puk i samme konvolutt. Snakk om å holde sikkerheten for misbruk på et lavmål. Tror du bør jekke deg bittelitt ned, for dette er helt vanlig for SIM-kort, og gjøres vel av alle operatører (i alle fall de fleste). Er jo litt paradoksalt at du samtidig forlanger at alle systemer skal kunne søke på personnummer som er en "sensitiv" opplysning. Ellers synes jeg du har et rimelig tynt grunnlag for å kalle Onecall useriøse. Kan ikke helt se den store skandalen i saken her, siden det ikke har kostet deg noe annet enn tiden det tok å ringe til kundeservice å si i fra om feilen. Feil skjer, og dette er vel strengt tatt en bagatell. Ettersom nummeret var portert, kan ikke abonnementet hos onecall ha vært aktivt, og dette er således en kun feilregistrering hos Onecall som berører deg fint lite, bortsett fra at du måtte kaste brevet du fikk. Du kan heller komme tilbake å klage dersom det viser seg at de fremdeles ikke har slettet deg. At du ikke fikk epost kan godt mulig skyldes spam-filter. Min mor skulle få tilsendt pin-koder fra onecall på epost, men de ble spist av et aggressivt spamfilter. Eneste spesielle her var at du hørte andre kundebehandlere, det var ikke særlig bra. Har mine tvil til at dette er vanlig hos Onecall, men det kan sikkert noen andre som har vært i kontakt med dem svare på? Ikke dra alle over en kam her! Hos Telenor får du tilsendt simkort og pinkode i separate brev! Endret 7. juli 2008 av Rusher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå