Gå til innhold

Hørte informasjon om andre One Call kunder når jeg ringte kundeservice.


Anbefalte innlegg

Vurderer å byttetil onecall selv, men hvordan opplever dere at mine sider er? Er det stabilt og oppegående så man kan se hvem man har ringt til osv? Jeg bruker mobilen litt i jobbsammenheng så derfor jeg lurer, må vite hvilke samtaler jeg har privat og til kunder ;) Har forøvrig veldig god erfaring med kundeservice i forbindelse med mine foreldres kundeforhold til dem som ip-tlf leverandør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På mine sider har du oversikt over ale samtaler, sms, mms og innholdstjenester, samt kostnad og lengde på tjenesten. Du velger periode, og du får deretter opp et webbasert tabellformat, eller du kan velge å laste ned som pdf :)

 

PDFen er litt mer detaljert med summering av tjenestene

 

Eksempel fra mien sider:

http://skitch.com/bjorninge/exry/one-call-mine-sider

Endret av dabear
Lenke til kommentar
På mine sider har du oversikt over ale samtaler, sms, mms og innholdstjenester, samt kostnad og lengde på tjenesten. Du velger periode, og du får deretter opp et webbasert tabellformat, eller du kan velge å laste ned som pdf :)

 

PDFen er litt mer detaljert med summering av tjenestene

 

Eksempel fra mien sider:

http://skitch.com/bjorninge/exry/one-call-mine-sider

Så bra ut det, har du opplevd noe særlig nedetid?

Lenke til kommentar

Har kun positivt å sei om Onecall.

Har kun hatt ein rekning, men det var pga ringing i utlandet. Det blir fort dyrt.

Dette er siden Juli'07.

 

simkort og kode i samme brev er vanlig, og dette gjør Telenor også.

(og sikkert mesteparten av dei andre)

 

Ang portering; så er det vel det nye selskapet som er ansvarlig for at dette går riktig for seg??

Lenke til kommentar
Har kun positivt å sei om Onecall.

Har kun hatt ein rekning, men det var pga ringing i utlandet. Det blir fort dyrt.

Dette er siden Juli'07.

 

simkort og kode i samme brev er vanlig, og dette gjør Telenor også.

(og sikkert mesteparten av dei andre)

 

Ang portering; så er det vel det nye selskapet som er ansvarlig for at dette går riktig for seg??

 

Jeg fikk simkort og kode i hver sin forsendelse når jeg bestilte nytt på mine sider på nr. 2 abbonementet mitt.

Lenke til kommentar

Angående kundeservices responstid, selv sendte jeg en email til de og fikk svar dagen etterpå med løsning. Kjenner også mange andre som er godt fornøyd med OneCall, både kundeservice og selve telefondelen. Hele denne tråden minner meg på at de som hyler høyest ikke nødvendigvis er i flertall.

Lenke til kommentar

Jeg har vært OneCall kunde nå i omtrent et år og det har fungert greit. Lave, fine regninger. Litt "krøkkete" etter at de gikk inn i NettworkNorway når man er i utlandet. Må legget til et 1 tall i SIM koden ved oppstart for å få dekning.

 

Går nå over til MTU. Litt flere gratis minutter og SMS og GRATIS surf innenfor NettworkNorway dekningen. Dessuten Telenor dekning som roamingnett. Skal bli spennende å se hvordan det fungerer i praksis.

Lenke til kommentar
Angående kundeservices responstid, selv sendte jeg en email til de og fikk svar dagen etterpå med løsning. Kjenner også mange andre som er godt fornøyd med OneCall, både kundeservice og selve telefondelen. Hele denne tråden minner meg på at de som hyler høyest ikke nødvendigvis er i flertall.

 

Etter min mening har OneCall en ikke-eksisterende kundeservice.

 

Jeg oppdaga en merkelig feil på fakturaen, og sendte dem en mail den 4. mars ( altså for over 1 måned siden).

Ikke noe svar.

Etter ei uke sendte jeg en ny mail, der jeg lurte på om de hadde tenkt å svare snart?

Svar dagen etter: "hva gjelder din henvendelse?"

Eh... klarer de ikke å spore opp den første mailen jeg hadde sendt ved å sjekke navnet mitt?? Jeg limte inn forrige mail i svaret mitt, siden de hadde så tungt for det.

Ikke noe svar.

Så venta jeg 2 uker til før jeg sendte neste mail, der jeg også limte inn min aller første mail, og lurte på hvorfor søtten det tar så lang tid å svare på en rimelig enkelt spørsmål ang. feil på faktura.

Ikke noe svar.

 

Nå skjønner jeg at jeg aldri kommer til å få noe svar.

Billige er de, men kundeservicen stinker balle.

Lenke til kommentar

hmm,

har motsatt erfaring, også med samboers sitt ab.

Hun fikk ikkje det nye sim kortet, så vi kontaktet Onecall.

Innen en uke kom simkortet i posten med dato for overgang til Network Norway.

 

Iflg kollega så stod ikkje dette med 1+pin i arket som kom med det nye simkortet hans, men det fikk han raskt opplyst på kundeservice.(husker faktisk ikkje om dette stod eller ikkje hos meg.)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Ingen bedrifter har lov til å holde på personummer til kunder, ihht. Personopplysningsloven. Man trenger heller ikke personnummer for å gjøre en kredittvurdering. Søke opp på datoen du er født er heller ikke noe de fleste tilbydere kan gjøre.

 

 

Hver gang jeg har vært i kontakt med One Call og bedt om endringer i abbonementet eller få PUK-kode, så har de spurt etter personnummer. Da har jeg sagt det relativt kjapt, og jeg hører at de ikke skriver det inn, men allikevel sier de at det er riktig. De har tydeligvis, med andre ord, personnummeret foran seg hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...