Gå til innhold

AoC 3 dagers forsprang ...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absoluttspill.no er etter min mening Norges beste butikk / nettbutikk for spill!

Makan til gode priser, rask levering og god support skal du lete lenge etter!

Når det gjelder server, så er det slik at du velger hvilken server du skal spille på når du starter tre dager tidligere.

Det er akkurat som om du skulle startet å spille ved release, du har de samme serverne osv..

Lenke til kommentar
Hvilken side har folk forhånds bestillt fra btw?

Og er det sånn at du slipper og velge server når du får 3 dagers forsprang? sånn at du kan etter 3 dager velge eller noe. Sånn at du kan se hvilken server kompisene dine spiller på ?

Hei, jeg bestilte fra absoluttspill. Leste på forumet her at de var bra, så får vi se.

Antar at alle serverne er oppe og kjører 3 dager før. Så det er nok mulig man må velge hvilken man vil starte på, avklare det mellom kompiser osv.

Lenke til kommentar
Absoluttspill.no er etter min mening Norges beste butikk / nettbutikk for spill!

Makan til gode priser, rask levering og god support skal du lete lenge etter!

Når det gjelder server, så er det slik at du velger hvilken server du skal spille på når du starter tre dager tidligere.

Det er akkurat som om du skulle startet å spille ved release, du har de samme serverne osv..

sikkert super nettbutikk men platekompaniet.no er også veldig bra... kjøpte WoW expansion der og fikk den 7 dager før release... + at er det noe tull kan du bare gå i en hvilkensomhelst platekompani butikk for service ;) ingen tulling med å sende i posten osv.. bare et tips ;)

PS: prisene er ikke så ille heller :p

Endret av barin
Lenke til kommentar
Noen som har fått brev av absoluttspill.no angående dette "problemet"? Har bestilt derfra selv.

Nei, så langt går alt etter plan vil jeg tenke meg. Verste som kan skje hos ab.no er at de går tom for CE og vanlig edition, slik at de som var litt seine med å bestille må vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...