Döden Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tror ikke dette har blitt postet før. Tatt fra NeoGAF: It's true we only need one thread, so I'm reposting my information here: I have the DVD and am watching it now. "Ever since the dawn of time, the most primordial human emotion has been... FEAR" The DVD starts with footage of the original RE, where the original nightmare started as Chris and Jill try to escape the mansion. In RE2, the battle against Umbrella unfolded as Raccoon City died. In 3, an incessant hunter pursued Jill Valentine. In the deserted island of Rockfort, more mysteries unfolded in CODE: Veronica. Convict Billy Coen was an unexpected ally in Zero. And in a village infected with madness, Leon rescued the president's daughter in 4... The series was introduced in 1996 and broke sales records. Now a new game is coming... Biohazard 5. Takeuchi Interview (very rough/basic translation) Footage of the devs examining Chris' Biohazard 5 character model on a PC. The original Biohazard was developed on older hardware, but in 5, the hardware allows for the character models to be adapted to various situations. There were various teams that could make the game at the beginning. Africa confirmed - Or, at the very least, the village is modeled after an African village Sunlight will be a focus of the game to achieve a new kind of feel not done before. Chris at first can walk around the village with no one attacking him, but he sees two people attacking another and dragging the guy into the room. Chris follows in, and the action starts after the mutation. More footage of Chris fighting the ganados. So far, it's very similar to RE4. 5's System Shinji Mikami's Biohazard 4 is the base for the system, with evolutions and improvements planned. Chris Redfield Takeuchi was a staff member of the original Biohazard, of which Chris was a star of. 5 takes place 10 years after the original RE, and Chris has a new mission. Weapon Variation Chris is up against a huge number of enemies. The game will have variation in weapons including series classics like the Handgun and Shotgun and such. The footage shows the developers examining a handgun character model. Fight Elements The game will make use of the action buttons (QTEs) from Biohazard 4 once again. Message to the Fans Fans have eagerly awaited prior titles and now await Biohazard 5. Capcom's working hard on the game's unexpected graphics, system and story. The Biohazard series has taken on various forms in its history. Presently a CG movie is also in works (Biohazard Degeneration) and that will be shown as well. There is a lot to look forward to in the Biohazard world this year. We will delve down into the story and characters of the Biohazard series, and thus this year will be filled with Biohazard. Please look forward to more information on the title this year. Final World from Mr. Takeuchi WAIT FOR THE MEDIA SUMMIT Again, this is a rough, incomplete and basic translation/interpretation of the video. My Japanese isn't good enough to do a comprehensive translation. I'll watch the video numerous times and see if I missed any important information. But you probably won't have to wait too long for more accurate information to come out, so please be patient. http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...mp;postcount=30 Video: http://www.gamevideos.com/video/id/18134 --- Resident Evil 5 er på topp 5-lista over de spillene jeg ønsker meg mest. Synd vi kanskje må vente til 2009 for å oppleve herligheten. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Digget Resident Evil 1 og 3... Begynte på RE4 for litt siden, men etter 3 timer spilling måtte jeg bare gi opp.. Styringen av hovedpersonen var så forferdelig dårlig at jeg måtte bare gi opp, var som å styre en robot Gleder meg likevel som en unge til dette spillet, ser jo helt fantastisk ut ps: fikser du teksting på den videoen Synthem Endret 26. mars 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 For meg så er Resident Evil 4 mine største opplevelse av alle spillene jeg har spilt Vil ihvertfall si blant mine topp 10 spill of all time Ihvertfall bedre spill enn for eks Crysis Da gleder jeg meg stort til RE5! Er litt usikker hva versjon jeg skal ha, men tiden vil vise Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 er uttalelser som din TOman som gjør at jeg bare må spille gjennom RE4 en dag.. men kontrollerne og styringen av hovedpersonen er så utrolig lite strømlinjeformet. Fikk jo ikke smakt særlig på historien heller, starten var dårlig, men tar seg vel opp Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg spilte det på GameCube og styringen var helt perfekt for meg Satt som ett skudd!! Jeg synes historien er god i RE4, men ikke Mass Effect kvalitet da så ikke forvent det Men alltids bra med ny info på dette superspillet RE5 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Digget Resident Evil 1 og 3... Begynte på RE4 for litt siden, men etter 3 timer spilling måtte jeg bare gi opp.. Styringen av hovedpersonen var så forferdelig dårlig at jeg måtte bare gi opp, var som å styre en robot Gleder meg likevel som en unge til dette spillet, ser jo helt fantastisk ut ps: fikser du teksting på den videoen Synthem I beg to differ. Det var Resident Evil som hadde forferdelig styring og kamera, og som førte til at man måtte gi opp - iallfall i mitt tilfelle. Resident Evil 4 er sjef. Om du er vant med Resident Evil kan jeg godt forstå at det er rart i starten, men det er absolutt verdt å bite tenna sammen og fullføre spillet. Er dessverre ikke så durkdreven i japansk, gitt... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Første som slo meg med denne videoen var at animasjonene til fiendene er bortimot dønn like som RE4 Det eg har satt av spillet foregår jo i dagslys, høres ikkje så forferdelig skummelt ut det heller. Men dersom Capcom har noen ess i ermet kan eg kanskje sitte med hjertet i fanget etter hvert Uansett så gleder eg meg veldig. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Resident evil 2 > rest for min del. Men spiller alt av RE som kommer jeg, det skuffer aldri. Bortsett fra de håpløse on-rail shoot-em_up spillene. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 RE4 kommer nok et sted på min topp 10-liste også. Lovende at femmern er basert på det forrige, men håper at det er en del nytt også. Blir litt kjedelig hvis 5 er en kopi av 4, bortsett fra at handlingen foregår i Afrika. Kan ikke skjønne at noen synes at det er klønete å bevege seg i RE4. Nå har jeg spilt Wii-versjonen og der går det som en drøm, også siktingen. Wii-kontrollene kommer her helt til sin rett. Men det er jo min mening. Litt synd at RE5 ikke kommer til Wii pga kontrollen. Fenixen, jeg anbefaler deg virkelig å prøve å spille igjennom RE4 en gang til. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 skal nok få skvist det inn i timeplanen monkeyboy.. Tror på at styringa er bra på wii.. på ps2/ps3 må du sikte med venstre stikke og bevege deg med høyre, bakvendt. I tillegg er han ikke den mest bevegelige karen i verden heller, hvor er strafing ? men men Det at RE5 er basert på RE4 som du sier gjør jo at jeg bare MÅ få spillt gjennom 4en Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Har hatt GC-versjonen og har nå Wii-versjonen, likte selvfølgelig det best til GC, men jeg har mye bedre aim på Wii-versjonen enn på GC Ene gjennomspillingen hadde jeg 400 headshots av dem fiendene du dreper i RE4 For meg så kan RE5 blitt mitt spill of all time Er så forbanna glad jeg har dem 3 konsollene!!! Endret 29. mars 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Closed Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Ser frem til RE5. Endret 29. mars 2008 av Klaizer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg elsker de gode, gamle Resident Evil spillene, men RE4 ble en gedigen nedtur. Selv om vi dropper den evige diskusjonen om det er et "ekte" Resi eller ikke da det ikke er noe som helst sammenheng mellom det og resten av serien ble det altfor mye skyting i RE4. De gode, gamle Resiene handlet om å utforske, mens RE4 handlet om å drepe så mye som mulig på så kort tid som mulig. Greit nok spill i seg selv, men en gedigen skuffelse om man forventet et Resident Evil-spill. Har for øvrig litt håp om RE5, men etter hva jeg har sett av filmer og lest vil det bli minst like mye hjernedød (hihi) skyting som i RE4 og fint lite annet. Trist, i grunnen. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Nye bilder fra Resident Evil 5. Weekly Famitsu. Mer nytt fra Resident Evil 5 UPDATE: New Resident Evil 5 info from this week's Famitsu #1 -------------------------------------------------------------------------------- - A new trailer will be shown in the very near future. - For now, Famitsu will show images and some info from one part of that trailer. (intro paragraph written by Takeuchi) - There's a new female character, shown holding a shotgun and wearing a tank top and boots similar to the ones Jill wore in RE3. - In addition to areas that make use of sunlight as a gameplay dynamic, there will be darker, shadow-filled areas as well, such as a cavern where Chris utilizes a flashlight. There will be an intense contrast between light and dark. - Chris is shown using his knife, a sniper rifle above a bridge that's above a river, and of course the handgun. - A few pieces of artwork are shown, such Chris fighting villagers near a crashed helicopter, that same helicopter flying amidst a smoke-filled sky, and Chris witnessing the helicopter being shot down. There's also some kind of garden in the cavern with a giant hole above it, allowing the sunlight in. - Chris is shown holding a blond girl noticeably shorter than him in a building. - A picture of a chainsaw and the right leg of its weilder is shown. - Chris will be up against very powerful enemies once again, and this shot of some creature behind iron bars is reminiscent of Chris's previous enemies, such as CODE: Veronica's Nosferatu (although it was Claire who faced him) and the REmake's Lisa Trevor. Those two creatures were imprisoned at some point as well. Endret 18. mai 2008 av Klaizer Lenke til kommentar
Closed Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ny Trailer 31 May. With Geoff Keighley Gametrailers. Capcom Blog Lenke til kommentar
MILFshake Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 lulz, nå blir jeg mer brunstig på å spille RE5 Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Sorry. Endret 24. mai 2008 av Birkin Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 herregud for en kommentar.. du får kose deg med denne informasjonen din alene du da, oioioi så kjekt.. Gleder meg trailerne ser rå ut Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 blir vist co-op mulighet i spillet fra start til slutt: http://www.gamereactor.no/nyheter/113821/Resident+Evil+5/ Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 herregud for en kommentar.. du får kose deg med denne informasjonen din alene du da, oioioi så kjekt.. Gleder meg trailerne ser rå ut Haha, jeg veit. Den kommentaren kom ut i en dårlig time En halvtime tidligere fikk jeg vite at jeg kom opp i fransk eksamen, no jeg pent sagt ikke liker. Skal slette den jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå