Evil-Duck Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Heisann , har et kamera av typen canon mv5i , der skjermen bare er svart når jeg prøver å filme . det har kommet et lite rødt ikon på skjermen som blinker , som aldri har vært der før , om noen vet hva feilen er hadde d vært flott et bilde Det er det lille røde ikone som aldri har vært der før. Endret 26. mars 2008 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har du sjekka bruksanvisninga? Det er ofte eit kapittel med «troubleshooting» der. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Har du sjekka bruksanvisninga? Det er ofte eit kapittel med «troubleshooting» der. har dessverre ikke bruksanvisningen lenger Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
torve Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Heisann , har et kamera av typen canon mv5i , der skjermen bare er svart når jeg prøver å filme . det har kommet et lite rødt ikon på skjermen som blinker , som aldri har vært der før , om noen vet hva feilen er hadde d vært flott et bilde Det er det lille røde ikone som aldri har vært der før. Angående ikonet så ligner det på at det kan være backup batteriet (CR2025??)som må skiftes? Bare ett forslag. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Om backupbatteriet er dødt, skal det normalt ikke ha noe å si på om skjermen blir svart eller ikke. Jeg tipper det er sensoren som er gåen, evt. noe elektronisk mellom sensor og skjerm. Hvis du prøver å spille av noe du har filmet når kameraet funket, fortsatt er mulig å se på skjermen? I såfall må det nok inn til reparasjon, men er kameraet innenfor fem års reklamasjonstid, så bør det repareres kostnadsfritt (med mindre feilen skyldes støt/vannskade eller lignende). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå