Snuggis Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei! Skulle gjerne hatt en syrefast bensin tank til båten min for å bygge inn tank. Noen som vet om noen som selger slike tanker? Har prøvd å lete, men finner ikke noe selv og håper at noen kanskje vet det - Snuggis Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg fikk en blikkenslager til å lage det til meg en gang for noen år siden. De kan sveises eller loddes sammen.. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg fikk en blikkenslager til å lage det til meg en gang for noen år siden. De kan sveises eller loddes sammen.. Men finnes det noe sted å få kjøpt det ferdig? Hvis ikke kan jeg god lage en selv, så får jeg den akkurat slik jeg vil ha den, men tenkte å slippe den jobben og bare få kjøpt en på dagen Eventuelt vente et par dager på å få den i posten da:P Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har ikke sett båtutstyrsbutikker som selger syrefaste tanker, men vet at maritim selger plasttanker helt ned i 40 liter for innbygging, for husk, bensintank er en meget viktig del i båten, og du vil ikke at den lekker! Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Har ikke sett båtutstyrsbutikker som selger syrefaste tanker, men vet at maritim selger plasttanker helt ned i 40 liter for innbygging, for husk, bensintank er en meget viktig del i båten, og du vil ikke at den lekker! Jada. Hadde ikke tenkt å ha en som lekker o.O Men har et lite ønske om tank av metall Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvorfor det? Vil den ikke veie mer da ? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Hvorfor det?Vil den ikke veie mer da ? Liker ikke plast Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er ikke hele båten av plast? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Er ikke hele båten av plast? Ikke hele. Og den er faktisk ikke av plast. Den er av glassfiber. Men liker ikke sånn mykplast som de tankene er lagd av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå