GLN Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Utrolig å se alle designene hardwarwe har hatt, og at det har holdt ut i 10år. Gratulerer så mye med dagen Lenke til kommentar
killkid Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 "Vi gratulerer oss selv og våre lesere – i dag er det 10 år siden Hardware så dagens lys." Trodde ikke det fantes fibernett på denne tiden? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det var nok ikke nettet som så lys, lite nerdete gjennomtenkt utsagn dog Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer Hardware.no! Keep up the good work! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 "Vi gratulerer oss selv og våre lesere – i dag er det 10 år siden Hardware så dagens lys." Trodde ikke det fantes fibernett på denne tiden? Tro om i gjen, fiber-optisk kommunnikasjon kom lenge før internett kom. AtW Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Så morro det var å se alle designene gjennom de 10 år. Gratulere så mye med dagen. "SKÅL" For 10 nye år. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 ettersom bildet i artikkelen har en del mangler og ikke gjenspeiler originalen tillater jeg meg å poste ett (nesten) helt riktig screenshot av det overlegent beste hw.no-designet noensinne høyt elsket, dypt savnet Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 dagens forsidedesign er bånn i bøtta Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det som er nå ser mye kulere ut enn det gamle, spør du meg Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jess jess! Grattis HW.no... skal skåle for de 10 årene som har gått denne helgen. Huzzah! Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Det som er nå ser mye kulere ut enn det gamle, spør du meg Det ser kanskje kulere ut, men det virker også som det er det som er fukusert mest på, fremfor funksjonalitet og oversikt. Men dette er vel ikke stedet å ta den diskusjonen. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Så det har vært så lenge altså Da er det bare en ting og si; GRATULERER! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er egentlig mest på gamer.no, men men... Går for det samma. Bra side Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 http://www.amotor.no/ bruker fortsatt "hardware.no'ish's gamle stil... Fant netopp ut om siden XD Lenke til kommentar
ventle Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 se der ja, sluttet å lese amotor da de annonserte at de skulle slutte med redaksjonelt innhold og bare rapportere fra forumet. Nå som de er tilbake og fortsatt bruker det "riktige" designet kanskje jeg skal begynne å lese amotor i stedet for "itavisen"-hw Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har hengt på hw.no siden 99/2000 og forumet siden 01. Kan trygt si at jeg har hatt stor nytte av det. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) ettersom bildet i artikkelen har en del mangler og ikke gjenspeiler originalen tillater jeg meg å poste ett (nesten) helt riktig screenshot av det overlegent beste hw.no-designet noensinne høyt elsket, dypt savnet Det var tider det... Endret 29. mars 2008 av datating Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg vil uten tvil si at det var og er ekstremt kompetente forummedlemmer som fikk meg til å henge her og for alvor like hw og diskusjon.no, jeg har lært mye av dem. Samt at vi har noen gode skribenter her også gjennom tidene som lager gode og interesante artikler såklart. Det er helheten som gjør dere til en vinner i mine øyne. Endret 29. mars 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 ettersom bildet i artikkelen har en del mangler og ikke gjenspeiler originalen tillater jeg meg å poste ett (nesten) helt riktig screenshot av det overlegent beste hw.no-designet noensinne høyt elsket, dypt savnet enig. Likte det best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå