I.A.G. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nå som omtrent hundre stykker før meg har sagt gratulerer, trenger vel ikke jeg å gjenta det. Men i alle fall: Takk for en av de få sidene som klarer å holde et seriøst og informativt fokus på det vi nerder interesserer oss for å lese, og håper dere fortsetter å være, som Røste så fint sa det, "en fredelig oase på nettet, hvor du kan få seriøs og grundig produkt- og kjøpshjelp". Ikke la dere friste til å bli som en random nettavis! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Takk for en lang rekke informative artikler og at dere ikke bare har blitt en ekstra nettavis med innblikk på it Lenke til kommentar
ZeroGee Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hipp, hipp hurra ! ! Bare det blir 10 år til så...... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer HW.no En fin bursdagsgave for oss alle hadde vært å gå tilbake til det forrige designet Ja! Ja! Ja! hvor mange må støtte dette forslaget før det kommer opp en poll om det? Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Gratulerer! Endret 26. mars 2008 av hrNOR Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer med dagen. Var artig å se de gamle sidene. Jeg har ikke fulgt med dere så lenge, men at dere er profesjonelle, det er sikkert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Syns artikkelen også skulle ha gratulert brukerne som faktisk er grunnen til at _dere_ kan feire bursdag.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Syns artikkelen også skulle ha gratulert brukerne som faktisk er grunnen til at _dere_ kan feire bursdag.. Jeg liker å tenke på brukerene som en del av hw.no, og at en gratulasjon til hw.no innebefatter alle brukerene her inne også, men jeg er kanskje vel sentimental av meg AtW Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Syns det er artig å se hvordan tekst en gang var designmotivasjonen og artikkler var framsiden og minimalt med reklame og mindre grafiske dippedutter som...vel..imo ikke tar seg så godt ut. Men det er vel pga en er minimalist eller.no Men gratulerer så meget og måtte dette stedet bare vokse og vokse. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye med dagen! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye med 10 års dagen! Lenke til kommentar
pej Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Syns artikkelen også skulle ha gratulert brukerne som faktisk er grunnen til at _dere_ kan feire bursdag.. Fra ingressen: Vi gratulerer oss selv og våre lesere – i dag er det 10 år siden Hardware så dagens lys. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så mye med 10 års dagen sier jeg også! Jeg har vært innom Hardware siden starten, men registerte meg ikke på forumet før i Mars 2002. Siden vi mimrer litt her, så kan jeg si jeg husker min hardware kunnskap starta hos Tom's Hardware Guide i 1996. Begynner å bli en stund det nå Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer med dagen, jeg håper på 10, 20 år til! Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Slenger meg på og gratulerer så mye med dagen! Og takker for en flott, interessant og nyttig side! Hipp Hipp Denne hører selvsagt med på den runde dagen Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vi er imdlertid veldig opptatt av at "Hardware-sjelen" skal bestå. <--- Uh! det sa dere vel takk og farvel til når dere blei ei pengemaskin vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå