Theo343 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Artig å se bildekavalkaden, jeg la merke til at på 2008 bildet så man mer reklame enn innhold. Det er vel en overdrivelse.. men uansett. Hvis du ser på bildet av 2005 designet er det akkurat like "mye" reklame der som 2008 designet. Altså fire stykk som er synelig på hver. Vel, jeg kikket en gang til og ser at bildet for "anno 2008" dominerer med bilder i større grad enn tidligere. Så ikke bare reklame slik jeg sa. Altså 2008 er mer "glam and flash" hvor fargesprakende bilder dominerer siden du scroller på og hvor bildene fungerer mer som blikkfang enn overskriften. Men alikevel synes jeg hw.no har fått til dette på en god måte. Selv likte jeg det ryddige designet dere hadde før denne siste oppgraderingen, men jeg har gradvis vent meg til å like dette designet også. Jeg husker bla. ble mer knølete å finne gamle artikler som før var veldig enkelt med "artikkelarkivet". EDIT: Og for ikke å virke for kritiserende vil jeg fremheve at jeg liker veldig godt det dere har fått til med seksjoner på høyresiden og hvordan dere seksjonerer opp 3-4 saker etc. Endret 26. mars 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skulle dog ønsket at "Norgesuniversitetet" reklamen ikke blinket, det holder lenge med den zoomeffekten mellom bildene. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Skulle dog ønsket at "Norgesuniversitetet" reklamen ikke blinket, det holder lenge med den zoomeffekten mellom bildene. Det var da voldsomt til mas om reklamene. Tror du bare må venne deg til reklame. Feir bursdag istedenfor Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 fant ut jeg har vært med siden 2001, de forrige nettside-bildene kjenner jeg ikke. Men hæææppy børthday Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratlurerer så mye Hardware.no, Tiden går jammen fort. I år blir det det sjette året jeg har vært medlem også. HW er fremdeles en av mine favorittsider på nettet, selv etter disse årene. Den blir bedre og bedre. Ser fram til 10 nye år! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer med dagen Hardware.no! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Skulle dog ønsket at "Norgesuniversitetet" reklamen ikke blinket, det holder lenge med den zoomeffekten mellom bildene. Det var da voldsomt til mas om reklamene. Tror du bare må venne deg til reklame. Feir bursdag istedenfor *flire* jeg feiret bursdagen og benyttet samtidig annledningen til noe konstruktivt. Neida, jeg er ikke "han" som snakker jobb når vi er på byen. Reklame er aldri noe jeg vil "venne" meg til når den blinker i sidesynet så jeg får tendenser til fysiske manifestasjoner. Jeg har dog sluttet å blokke reklame fra hw.no fordi noe av reklamen her har gitt meg gode kjøp, men vennligst ikke la den blinke Endret 26. mars 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulere med dagen! Absolutt mine "must check" sider Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Seriøst? 10 år siden? Også på den 26. mars... Gratulerer med dagen HW.no og meg Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dette må feires! Gratulerer Hardware.no! Lenke til kommentar
Oh_mega Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer med 10 års dagen, HW Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer med dagen norges beste forum Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har hatt dere som startside siden 2002 sier dermed takk for alt! Gratulerer me dagen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer med dagen hardware.no!! Lenke til kommentar
Fredrik S. Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer med dagen, hw ! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 hærlig og minnes protestene hver gang HW har byttet design Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå