Ueland Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Galleriet fungerer glimrende her, noe som (ikke) skjer hos deg? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Vi gratulerer oss selv og våre lesere – i dag er det 10 år siden Hardware så dagens lys. Les mer Gratulerer med dagen! Hardware. no har vært et hyggelig og svært informativt bekjentskap. Takk for at dere finnes ! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer så utrolig mye. Rart å se forandringene nå i ettertid. Og faktisk så er det jo svært tydelig at det nye designet som brukes nå er lysår bedre enn det forrige. Ihvertfall når vi ser fra de første bildene og til det nyeste. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) gratulerer med dagen HW håper på ti nye fine år der dere kan fortsette å konsentrere dere om hardware og lat itavisen holde på med hva nå enn den måtte skrive om Endret 26. mars 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 morro med bildegalleriet over hvordan ting var i de gode gamle dagene, lenge før min tid her gratulerer HW Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Galleriet fungerer glimrende her, noe som (ikke) skjer hos deg? Bruker IE7, er vel det som er problemet Kan ikke bruke FX eller Opera heller, siden det ikke er min PC Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Herregud, hvor stygt design Hardware.no har hatt opp gjennom tidene. Gratulerer! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 and i`am still an proud member;) gjennom alle desse årende husker at jeg helte tiden fikk mye info og leste her på hw.no morro at det går sin gang;) bra side ennå var alltid det første jeg leste når jeg surfa på nette etter og slått på maskina om morran.. hw.no og vg. hehe gratulerer Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Grattis med dagen! Ta noen pils og sleng en grandis i ovnen ! 10 år siden ja, jau det kan veldig godt stemme det, skjedd masse på denne sida, siden første gang jeg var i en alder av 9 år og bitt av data-basillen Nå er jeg da 18 år så det er en stund siden kan du si (22.03.90) Gratulerer til oss alle! Edit: For mye tekst XD Endret 26. mars 2008 av Chizzi_RoXe Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Trevligt, går alla omkring med hw.no t-shirten idag eller bara mig? hm...undrar vart hw.no kaffekoppen min blev av.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 gratulerer til dere alle :party: blir det noe arrangementer/konkuranser i samme slengen? neida gratis med dagen Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer! Har lest siden øh.. siden den het Hardware-Norge. Brukte den fantastiske prisguiden da jeg bestilte min første dele-PC fra Viking Computer (tror jeg de het. Ble vell kjøpt av Komplett til slutt). Lykke til videre! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer med dagen, HW.no! Må si det var gøy å se alle designene! Lenke til kommentar
Etherial-Fusion Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gratulerer Hardware.no! Er blitt ein av dei beste nettstadane eg kjenner til! Lenke til kommentar
BlackieL Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Grattis med dagen HW! (Jeg har forressten bursdag selv idag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå