bjartewa Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har en IBM laptop med DVD spiller. Det lar seg kun gjøre å endre sone 6 ganger. Har noen tips på hvordan jeg skal få fjernet denne begrensingen? Finnes det noen gode sider på internett f.eks. Programmet heter Mediamatics DVDExpress. Thanx! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Da må du nok oppgradere firmwaren på spilleren. Første stopp er produsentens hjemmeside. Anbefaler også en runde med søkefunksjonen på forumet, det ligger massevis av tråder på dette emnet. Tipper du finner linker du kan bruke der. Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hei. ta deg en tur innom www.gamecopyworld.com der kan du finne noe. Det er det eneste med stedet jeg kan tenke meg at det kan være noe. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Prøv denne siden her:http://forum.rpc1.org/dl_all.php Forutsatt at du vet nøyaktig hviken dvd spiller du har.Flasher du med feil firmware kan du regne med at dvd'n er ødelagt. Er du usikker på hvilken modell dvd du har så hadde jeg heller brukt dvd-genie v4.xxx.Denne finner du med ett søk på www.google.com Dette programmet null-stiller telleren. good luck Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 bare bruk www.google.com firmware+dvdspilleren din har nå sonefri men skjønner ikke poenget bruker jo bare sone2 hvis jeg gidder... Husk å bruk dvd-genie etterpå da før hver dvd for å fjerne software sperrene som gjjør at det ikke blir sonefritt alikevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå