Mr. Bojangles Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Man kan si at dem ikke er estetisk pene, uten å være rasist. Det er ikke snakk om å hate peroner pga. kultur eller etnisitet, bare utseende. estetisk pene som i at Norge bør være hvitt? Haha ... trassalderen? Forskjell på å HATE folk pga. etnisk bakgrunn, enn å synes dem er stygge. Jeg kan også si at jeg synes folk med stor nese, eller folk med rødt hår og fregner, er stygge. Trenger ikke å være hjernekirurg med doktorgrad i atomsplitting for å forstå det. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg er også for ett hvitt Norge. Han kunne fått seg jobb i utlendingsnemda bare ved å si det der. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hadde jeg fått det hadde det ikke vært en utlending i Norge, bare de som er født og oppvokst her. Ingen ville blitt sluppet inn heller, bare for 1 år vis de skal jobbe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 da hadde det vært problemer med å få nok folk til mange jobber. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det hadde nok vært det en liten stund ja. Men denne diskusjonen hører ikke hjemme her. Lenke til kommentar
Myztique Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hmm, hun nederste ser ut som hun har en pung i øret. LOL! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Som lys gutt synes jeg ikke mørke jenter er fine. Sånn generelt. Finnes jo unntak, man da er de vanligvis mulatt eller latinamerikanere. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Må bare si at mange som snakker om Rasisme i dette emnet (Som er helt unødvendig) Så lenge folk skiller mellom "Svarte","Hvite" og "Gule" vil det alltid være rasisme. Selv liker jeg de "Gule" og nordiske kvinnene, er selv fra India Lenke til kommentar
Gjest Gjeste_Troll Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 som flere sier, det er en smaksak. Foretrekker de hvite selv. Også de som er Lysebrune smaksak! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Stephen Lynch sin mening xD Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Man kan si at dem ikke er estetisk pene, uten å være rasist. Det er ikke snakk om å hate peroner pga. kultur eller etnisitet, bare utseende. estetisk pene som i at Norge bør være hvitt? Haha ... trassalderen? Forskjell på å HATE folk pga. etnisk bakgrunn, enn å synes dem er stygge. Jeg kan også si at jeg synes folk med stor nese, eller folk med rødt hår og fregner, er stygge. Trenger ikke å være hjernekirurg med doktorgrad i atomsplitting for å forstå det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_cleopatra_09_* Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 EG FORSTÅR IKKJE MEG PÅ DERE, SELV EG ER NORSK OG HAR MØRKE VENNINNER. EG SYNES DE ER BARE HYGGELIGE OG SOSIA OG DE ER IKKE FRAMPÅ SOM DERE SIERL. KANSKJE DET ER NOE FEIL MED DERE SELV. NORSKE JENTER ER IKKE GODE HELLER. STADIG SÅ SLÅ DE NORSKE GUTTER OPP MED NORSKE JENTER . KOMPIS MIN SA SELV AT NORSKRE JENTER SETTER IKKE PRIS PÅ NOEN TING. DE BARE TAR I MOT. ALLE ER SELVFØLGELIG IKKE SÅNNE ...SOM SAGT EG ER NORSK SELV OG 100 % STOLT ER DET. LYS, MØRK, BLÅ, GUL...GI FAEN DA, SORRY MEG ASS. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 har fetisj for afrikanske babes. vet ikke hvorfor... afrikanere, både menn og kvinner, er bare så mye penere enn oss dvaske, ariske bleikansikter. merker ikke noe forskjell i oppførsel egentlig. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) EG FORSTÅR IKKJE MEG PÅ DERE, SELV EG ER NORSK OG HAR MØRKE VENNINNER. EG SYNES DE ER BARE HYGGELIGE OG SOSIA OG DE ER IKKE FRAMPÅ SOM DERE SIERL. KANSKJE DET ER NOE FEIL MED DERE SELV. NORSKE JENTER ER IKKE GODE HELLER. STADIG SÅ SLÅ DE NORSKE GUTTER OPP MED NORSKE JENTER . KOMPIS MIN SA SELV AT NORSKRE JENTER SETTER IKKE PRIS PÅ NOEN TING. DE BARE TAR I MOT. ALLE ER SELVFØLGELIG IKKE SÅNNE ...SOM SAGT EG ER NORSK SELV OG 100 % STOLT ER DET. LYS, MØRK, BLÅ, GUL...GI FAEN DA, SORRY MEG ASS. Med den rettskrivningen der tviler jeg litt på at du er 100% norsk du.. Og legg av deg å bruke caps, det er barnslig og gjør at posten din mister all seriøsitet. Slår gutter ofte opp med norske jenter sier du? Viste ikke at mørkhudede jenter aldri blir dumpa, godt å vite! Jeg liker hvite jenter best, men har asiater på en veldig sterk andreplass. Endret 22. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
motdelavie Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg har norsk far og utenlandsk mor, med fysikken til en nordmann (om du ser bort fra snitthøyde) og har den brunfargen mange streber med å få (bare at jeg er der hele året uansett ). Sjelden sort det Etnisk tilhørighet har ikke noe å si så lenge hun består minst 14 av 15 kvaliteter vist i bildet over. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kulturforskjeller. En kvinne opdratt i en utenlandsk famile er oppskriften på bråk. Om hun er oppdratt i en norsk familie er det mørke utseende bare et pluss. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Stephen Lynch sin mening xD "Your social politics, say that races dont mix, and you call it pure blood pollution?" Jeg blåser egentlig i hvilken hudfarge en eventuell kjæreste hadde hatt. Though foretrekker jeg norske jenter, men som en annen kommenterte på førsteside, hver nasjonalitet har sine gullkorn. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Så lenge folk skiller mellom "Svarte","Hvite" og "Gule" vil det alltid være rasisme.Ikke nødvendigvis. Hvis jeg syns at hvite personer er vakrere enn svarte generelt betyr det ikke jeg er rasist. Rasisme er jo hvis man hater en person ut fra fargen. Jeg syns hvite damer er penere en svarte generelt, men jeg har aldeles ikke noe i mot svarte. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Kan vi ikke bare stoppe rasisme-debatten her og nå? det er totalt uinteressant, og ingen skal kalle folk rasister fordi noen synes et folkeslag er fysisk vakrere enn et annet. De fleste skjønner at du ikke har onde hensikter, og ikke kan noe for hva du tiltrekkes mot. Her er det snakk om å få ut sannheten om folks fysiske preferanser innen kjærligheten, i stedet for de hvite løgnene du gir når du er redd for rasismestempelet osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg