Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mørke jenter med lyse gutter


Anbefalte innlegg

Man kan si at dem ikke er estetisk pene, uten å være rasist. Det er ikke snakk om å hate peroner pga. kultur eller etnisitet, bare utseende.

estetisk pene som i at Norge bør være hvitt?

Haha ... trassalderen?

 

Forskjell på å HATE folk pga. etnisk bakgrunn, enn å synes dem er stygge. Jeg kan også si at jeg synes folk med stor nese, eller folk med rødt hår og fregner, er stygge. Trenger ikke å være hjernekirurg med doktorgrad i atomsplitting for å forstå det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan si at dem ikke er estetisk pene, uten å være rasist. Det er ikke snakk om å hate peroner pga. kultur eller etnisitet, bare utseende.

estetisk pene som i at Norge bør være hvitt?

Haha ... trassalderen?

 

Forskjell på å HATE folk pga. etnisk bakgrunn, enn å synes dem er stygge. Jeg kan også si at jeg synes folk med stor nese, eller folk med rødt hår og fregner, er stygge. Trenger ikke å være hjernekirurg med doktorgrad i atomsplitting for å forstå det.

 

:rofl:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Guest_cleopatra_09_*

EG FORSTÅR IKKJE MEG PÅ DERE, SELV EG ER NORSK OG HAR MØRKE VENNINNER. EG SYNES DE ER BARE HYGGELIGE OG SOSIA OG DE ER IKKE FRAMPÅ SOM DERE SIERL. KANSKJE DET ER NOE FEIL MED DERE SELV. NORSKE JENTER ER IKKE GODE HELLER. STADIG SÅ SLÅ DE NORSKE GUTTER OPP MED NORSKE JENTER . KOMPIS MIN SA SELV AT NORSKRE JENTER SETTER IKKE PRIS PÅ NOEN TING. DE BARE TAR I MOT. ALLE ER SELVFØLGELIG IKKE SÅNNE ...SOM SAGT EG ER NORSK SELV OG 100 % STOLT ER DET. LYS, MØRK, BLÅ, GUL...GI FAEN DA, SORRY MEG ASS.

Lenke til kommentar
EG FORSTÅR IKKJE MEG PÅ DERE, SELV EG ER NORSK OG HAR MØRKE VENNINNER. EG SYNES DE ER BARE HYGGELIGE OG SOSIA OG DE ER IKKE FRAMPÅ SOM DERE SIERL. KANSKJE DET ER NOE FEIL MED DERE SELV. NORSKE JENTER ER IKKE GODE HELLER. STADIG SÅ SLÅ DE NORSKE GUTTER OPP MED NORSKE JENTER . KOMPIS MIN SA SELV AT NORSKRE JENTER SETTER IKKE PRIS PÅ NOEN TING. DE BARE TAR I MOT. ALLE ER SELVFØLGELIG IKKE SÅNNE ...SOM SAGT EG ER NORSK SELV OG 100 % STOLT ER DET. LYS, MØRK, BLÅ, GUL...GI FAEN DA, SORRY MEG ASS.

Med den rettskrivningen der tviler jeg litt på at du er 100% norsk du.. Og legg av deg å bruke caps, det er barnslig og gjør at posten din mister all seriøsitet.

 

Slår gutter ofte opp med norske jenter sier du? Viste ikke at mørkhudede jenter aldri blir dumpa, godt å vite! Jeg liker hvite jenter best, men har asiater på en veldig sterk andreplass.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Jeg har norsk far og utenlandsk mor, med fysikken til en nordmann (om du ser bort fra snitthøyde) og har den brunfargen mange streber med å få (bare at jeg er der hele året uansett :devil:). Sjelden sort det :laugh:

 

ManwantinWomen.jpg

 

Etnisk tilhørighet har ikke noe å si så lenge hun består minst 14 av 15 kvaliteter vist i bildet over. :thumbup:

Lenke til kommentar
Så lenge folk skiller mellom "Svarte","Hvite" og "Gule" vil det alltid være rasisme.
Ikke nødvendigvis. Hvis jeg syns at hvite personer er vakrere enn svarte generelt betyr det ikke jeg er rasist. Rasisme er jo hvis man hater en person ut fra fargen. Jeg syns hvite damer er penere en svarte generelt, men jeg har aldeles ikke noe i mot svarte.
Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare stoppe rasisme-debatten her og nå? det er totalt uinteressant, og ingen skal kalle folk rasister fordi noen synes et folkeslag er fysisk vakrere enn et annet. De fleste skjønner at du ikke har onde hensikter, og ikke kan noe for hva du tiltrekkes mot. Her er det snakk om å få ut sannheten om folks fysiske preferanser innen kjærligheten, i stedet for de hvite løgnene du gir når du er redd for rasismestempelet osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...