KKake Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Hmm.. Liker jenter fra andre deler av verden like godt som nordiske, med unntak av jenter fra midtøsten, og india/pakistan, synes de generelt sett ikke er noe pene.. Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Hmm.. Liker jenter fra andre deler av verden like godt som nordiske, med unntak av jenter fra midtøsten, og india/pakistan, synes de generelt sett ikke er noe pene.. Jeg kan være enig med pakistan men jeg synes de fra india er veldig vakre. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Personlig finner jeg ikke kvinner av afrikansk opprinnelse pene uansett hvor populære eller hvor "hot" de er på interveven. Med unntak av enkelte asiatiske kvinner har jeg personlig kun sansen for kvinner med lys hud. Er vel som med alt annet i verden; er en smakssak. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Er a fin og har bra personlighet, driter jeg i hvor a er fra... Hmm, hun nederste ser ut som hun har en pung i øret. Endret 29. mars 2008 av Xzii Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Er a fin og har bra personlighet, driter jeg i hvor a er fra... Hmm, hun nederste ser ut som hun har en pung i øret. hahahha Nei den så jeg ikke før nå. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hm.. Syntes ingen av de jentene du posta der var fine/tiltrekkende/sexy. Endret 22. april 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg ser det hele tiden jeg! Gamle gubber kommer valsende ut fra skippergata med en øl i den ene hånda og en mørk skulder samt ett veldreid puppestell i den andre hånda! Gå ut på byen så finner du dem! =D Lenke til kommentar
19angelica91 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Hm.. Syntes ingen av de jentene du posta der var fine/tiltrekkende/sexy. Enig med han andre karen her oppe som likte blå øyne & mørkt hår, det er nydelig Hver sin smak det^^ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Når jeg faller for noen så spiller det liten rolle om de er hvit, gul, svart eller blå for den slags skyld. Man faller for det man faller for. Men så må det sies at jeg storsett alltid faller for hvite gutter. Men her jeg bor og generelt på skolen og i venneflokken så er det vel 95% hvite. Da er det gjerne ikke så rart at jeg alltid ender opp med hvite gutter heller. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Er vel som med alt annet i verden; er en smakssak. Helt enig med deg her. I tillegg tror jeg folk flest faller mest for de som er innenfor sin egen hudfarge. Hvorfor vet jeg ikke. Naturlig, kanskje? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jenter som jeg ser potensiale i som kan utvikle seg til noe mer enn venner, har alltid vært lyse, ingen aning hvorfor, er kanskje en preferansesak. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Tror det har mye med kulturell bakgrunn osv.. Er ikke så lett for Jesus å forelske seg i Budda for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nei, æsj, da ville han vært homo! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg er ikke redd for å bli stempla rasist, blir jeg det så blir jeg det.Men jeg velger nordiske brunetter foran utlendinger. Enig! Disse er ofte de peneste, dessuten trenger du ikke å pakke de ut slik du må med muslimer... Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg er ikke redd for å bli stempla rasist, blir jeg det så blir jeg det.Men jeg velger nordiske brunetter foran utlendinger. Enig! Disse er ofte de peneste, dessuten trenger du ikke å pakke de ut slik du må med muslimer... "Jeg er ikke rasist, men jeg hater negerfolk " Endret 31. mars 2008 av niklnikm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vanligvis foretrekker jeg brunetter, men har noen venniner fra fillipinene og kina som er pene. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg er ikke redd for å bli stempla rasist, blir jeg det så blir jeg det.Men jeg velger nordiske brunetter foran utlendinger. Enig! Disse er ofte de peneste, dessuten trenger du ikke å pakke de ut slik du må med muslimer... "Jeg er ikke rasist, men jeg hater negerfolk " Man kan si at dem ikke er estetisk pene, uten å være rasist. Det er ikke snakk om å hate peroner pga. kultur eller etnisitet, bare utseende. Akkurat som man kan synes at den sorte Ikea-sofaen er penere enn den hvite. Man trenger ikke å hate den hvite, men man kan si at man foretrekker å den sorte hvis man kunne valgt - uten å bli stemplet som en som hater hvite sofaer. Lzm. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg finner hvite/lyse jenter mer attraktive enn mørkhudete jenter. Tror det rett og slett er trekkene til en lys jente som er mer attraktivt. Og, som et par andre har påpekt kan det i hvertfall virke som om de fleste mørkhudete jenter har en fremtreden som er veldig pågående, om dere skjønner meg. Og det er ikke noe jeg er ute etter. Men jeg er også ganske svak for asiatisk jenter. Men blir det for mørkhudet, sorry mac, da er det ikke attraktivt for meg. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Man kan si at dem ikke er estetisk pene, uten å være rasist. Det er ikke snakk om å hate peroner pga. kultur eller etnisitet, bare utseende. estetisk pene som i at Norge bør være hvitt? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Selv om den settningen var helt på trynet, så vil jeg bare si: Hvis han bare blir tiltrukket av mennesker med hvit hud, er han vel ved sin fulle rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg