Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mørke jenter med lyse gutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg faller for noen så spiller det liten rolle om de er hvit, gul, svart eller blå for den slags skyld. Man faller for det man faller for. Men så må det sies at jeg storsett alltid faller for hvite gutter. Men her jeg bor og generelt på skolen og i venneflokken så er det vel 95% hvite. Da er det gjerne ikke så rart at jeg alltid ender opp med hvite gutter heller. ;)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke redd for å bli stempla rasist, blir jeg det så blir jeg det.

Men jeg velger nordiske brunetter foran utlendinger.

Enig! Disse er ofte de peneste, dessuten trenger du ikke å pakke de ut slik du må med muslimer...

"Jeg er ikke rasist, men jeg hater negerfolk :)"

Endret av niklnikm
Lenke til kommentar
Jeg er ikke redd for å bli stempla rasist, blir jeg det så blir jeg det.

Men jeg velger nordiske brunetter foran utlendinger.

Enig! Disse er ofte de peneste, dessuten trenger du ikke å pakke de ut slik du må med muslimer...

"Jeg er ikke rasist, men jeg hater negerfolk :)"

Man kan si at dem ikke er estetisk pene, uten å være rasist. Det er ikke snakk om å hate peroner pga. kultur eller etnisitet, bare utseende.

 

Akkurat som man kan synes at den sorte Ikea-sofaen er penere enn den hvite. Man trenger ikke å hate den hvite, men man kan si at man foretrekker å den sorte hvis man kunne valgt - uten å bli stemplet som en som hater hvite sofaer. Lzm.

Lenke til kommentar

Jeg finner hvite/lyse jenter mer attraktive enn mørkhudete jenter.

Tror det rett og slett er trekkene til en lys jente som er mer attraktivt. Og, som et par andre har påpekt kan det i hvertfall virke som om de fleste mørkhudete jenter har en fremtreden som er veldig pågående, om dere skjønner meg. Og det er ikke noe jeg er ute etter.

 

Men jeg er også ganske svak for asiatisk jenter. Men blir det for mørkhudet, sorry mac, da er det ikke attraktivt for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...