Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mørke jenter med lyse gutter


Anbefalte innlegg

Skal si tråden utviklet seg fra jeg dro hjem fra jobb til nå.

 

Har også lest at gutter tiltrekkes av blondinger, men jeg er ikke helt enig, jeg liker nordiske jenter, men gjerne med mørkt hår. Om jeg i tillegg får mørkt hår OG blå øyne.. da er jeg i himmelen. :love:

 

Jenter liker mørke gutter ja.. er lys jeg da men :thumbdown::roll::wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal si tråden utviklet seg fra jeg dro hjem fra jobb til nå.

 

Har også lest at gutter tiltrekkes av blondinger, men jeg er ikke helt enig, jeg liker nordiske jenter, men gjerne med mørkt hår. Om jeg i tillegg får mørkt hår OG blå øyne.. da er jeg i himmelen. :love:

 

Jenter liker mørke gutter ja.. er lys jeg da men :thumbdown::roll::wallbash:

 

Heheh dessverre ikke mye du kan gjøre med det :D

 

utlandske reagerer veldig på blondiner. Sikkert fordi de ikke har så mange av de selv. Jeg selv har også fått inntrykk at nordiske gutter liker blondiner men der tok jeg feil gitt. Har snakket med en del folk som sier de liker brunetter slik som du. Dah ble jeg overasket, dah! Må bare spørre hvorfor du liker brunetter best?

 

Hva synes du om jenter med langt brunt/svart hår med grønne øyner? :p

Lenke til kommentar
Må bare spørre hvorfor du liker brunetter best?

 

Det er egentlig et veldig godt spørsmål. Jeg vet faktisk ikke om jeg klarer å gi et skikkelig svar på det.

Det er egentlig veldig mange småting. Klarer liksom ikke sette fingern på noe..

 

 

Hva synes du om jenter med langt brunt/svart hår med grønne øyner? :p

 

Hvor langt? :D

Jenter med hår helt ned til rumpa er supersexy, nemlig. :p

Grønne øyene er ikke dumt det altså, det er jo en klar andre plass etter blå ;)

Lenke til kommentar
Ho er vakker ho.

 

 

Slikt hår mente jeg Dj, og yey jeg har hår som rekker ned helt til rompa. Særlig når det bli vått. :D

 

Når skulle du ta meg med ut sa du? :p

 

hahaha, Du har humor ikke verst :D

 

sett inn et bilde av en jente med brunt hår og blå øyner. Vil se åssen drømmedamma de ser ut :D

Lenke til kommentar
Høres jeg veldig rasistisk ut hvis jeg sier at mørke damer ikke er veldig attraktive for meg? Jeg er langt fra rasist (har mange flerkulturelle venner med forskjellige hudfarger), men av en eller annen grunn tiltrekkes jeg ikke av mørke damer. No offence.

 

 

Jah vet om en del som har sagt det men når jeg spør hvorfor så vet de rett og slett ikke.

No offence til hvem?

 

 

.. Jeg stusser over hvor redde folk er få å snakke ut sine meninger i frykt for å bli stemplet som rasist...

Lenke til kommentar

MAn blir jo rasist for ingenting i dag, ser mange er redd for å bli stemplet :p

 

Så jeg kan si at jeg er rasist, og jeg foretrekker vel nordiske brunetter om jeg får velge =) Har funnet ut at jeg har vært "bortpå" en ikke-nordisk i min karriere, hun var fra Asia et sted. Veldig pen faktisk. Av utlendinger kjenner jeg vel 1, hun er fra Bosnia. Så tilgangen på "mørke" jenter er ikke så stor her (selv om jeg bor rett ved siden av asylmottaket). Vet ikke om det ville vært annerledes om jeg kjente mange utlendinger eller adopterte..

 

Kan vel legge til at en delsetning over var løgn.

Lenke til kommentar
MAn blir jo rasist for ingenting i dag, ser mange er redd for å bli stemplet :p

 

Så jeg kan si at jeg er rasist, og jeg foretrekker vel nordiske brunetter om jeg får velge =) Har funnet ut at jeg har vært "bortpå" en ikke-nordisk i min karriere, hun var fra Asia et sted. Veldig pen faktisk. Av utlendinger kjenner jeg vel 1, hun er fra Bosnia. Så tilgangen på "mørke" jenter er ikke så stor her (selv om jeg bor rett ved siden av asylmottaket). Vet ikke om det ville vært annerledes om jeg kjente mange utlendinger eller adopterte..

 

Kan vel legge til at en delsetning over var løgn.

 

Jeg har sett en del av dem her jeg bor men de har jo på sjal... Og dah tror nok jeg ikke så mange prøver seg.

Lenke til kommentar
No offence til hvem?

 

.. Jeg stusser over hvor redde folk er få å snakke ut sine meninger i frykt for å bli stemplet som rasist...

No offence til utlendinger som føler seg støtt kanskje? Er ikke redd for å ytre meninger, men bare avkrefter at jeg ikke er rasist, og tar stor avstand fra rasisme.

Lenke til kommentar
Noe slikt som dette liker jeg.

 

Pen EMO du har funnet der.

 

Forøvrig kommer det ikke som en overraskelse at nordiske kvinner er favoritter hos majoriteten her, nok et tegn på fremmedfrykt og nasjonalisme.

Ehm ... er du dum eller bare later du som? Det har ingeting med fremmedfrykt å gjøre, det er snakk om personlige preferanser. Jeg liker blondiner bedre enn brunetter, og rødhårede havner på en god sisteplass, akkurat som jeg ikke synes jenter med typiske østeuropeiske trekk er pene.

Lenke til kommentar
No offence til hvem?

 

.. Jeg stusser over hvor redde folk er få å snakke ut sine meninger i frykt for å bli stemplet som rasist...

No offence til utlendinger som føler seg støtt kanskje? Er ikke redd for å ytre meninger, men bare avkrefter at jeg ikke er rasist, og tar stor avstand fra rasisme.

Spørs jo om de utlendingene som blir utelukket virkelig er så sugen på de som sier de ikke er interessert da..

Lenke til kommentar
Jeg er ikke redd for å bli stempla rasist, blir jeg det så blir jeg det.

Men jeg velger nordiske brunetter foran utlendinger.

 

Selvfølgelig. Du vil jo ha et hvitt norge, skal jeg jeg hente flere t-skjeer til deg, eller klarer du deg med den du har?

 

Ikke tenkt så mye på dette med hudfarge selv, men slik utseende messigt rangerer nok en neger ganske lavt, men om personligheten er der, så ser jeg ikke noe problem. Da blir jeg nok sjarmert uansett, og mulatter er jo en fin ting!

Lenke til kommentar

Jeg tror for å være helt ærlig at gener har en litt å si for hva du tenner på og hva du ikke tenner på. Og miljø, selvfølgelig; hva slags personer du liker å ha rundt deg har mye å gjøre med hvor du er vokst opp, hvordan familien din så ut og vennene dine så ut.

 

Jeg for min del liker jenter fra alle mulige verdenshjørner, men blir huden alt for mørk tenner jeg ikke. Men enig med J@cob.

Endret av Eivolele
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...