kake_fisk Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Det jeg egentlig har lyst å lre c++ for er at hvis det er noe som jeg ikke kan gjøre med det språket jeg allerede bruker, kan jeg lage dll's med c++ for å utvide mulighetene. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvilket språk er det du allerede bruker da? Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Jeg bruker Game Maker, der bruker man gml. Det er ganske likt c++ syntes jeg, men man trenger ikke å inkludere noe i begynnelsen og hvist man har en error, er ikke det like ille som å ha en i c++. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 gml og C++ er to helt forskjellige språk. Annet enn syntaks har de ikke felles. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Kan du bruke .dll-ar med GM? Hehe, gamemaker, ja, det hugser eg! Det var det aller fyrste meir avanserte enn surfing på nettet eg prøvde meg på! Det føles lenge sida, men eg trur ikkje det er meir enn 4 år... Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 (endret) @ Arne Oi, kult. Ja, man kan bruke dll's i game maker... Jeg begynner å bli ganske god i gm nå, har brukt det siden 05. @ Jaffe Jeg sa egentlig ikke at de var like, bare at je syntes de så like ut, så mye som jeg har sett... Endret 5. april 2008 av kake_fisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå