anders! Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Heisann Helt siden jeg fikk min PS3 har jeg opplevd små sølv/hvite prikker på områder der det skal være metall eller våte klær. Det er spill som Uncharted dette gjelder. Det er ikke hvite prikker over hele området men gjerne i kantene. Har opplevd det samme på Turok demoen men da dukket det opp på dinosaurene også. Det er ikke artifacts og heller ikke noe man legger så veldig godt merke til, men det er der. Vet ikke om det er noe galt med min PS3, så hvis noen gidder å sjekke hvis de har de samme symptomene hadde det vært flott! Uncharted og Turok det gjelder! Takk Anders Endret 26. mars 2008 av AndersdD Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Mest sannsylig skjer dette pga du spiller et 720p spill på en 1080p skjerm. Har du en Full-HD skjerm? Lenke til kommentar
anders! Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Mest sannsylig skjer dette pga du spiller et 720p spill på en 1080p skjerm. Har du en Full-HD skjerm? Har hatt en tråd om det før. Toshiba sier at jeg har full HD, men den er ikke i stand til å vise 1080p kun 1080i. Er ikke mulig å stille den høyere enn 1080i på PS3. Hvilken innstilling burde jeg ha den på? Og hva er dette fenomenet? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Fenomenet er at når du har høyere oppløsning enn hva spillet støtter så må tven din "gjette" hvordan de manglende pixlene ser ut. Derfor opplever du det hvite. En kompis av meg opplevde det samme, jeg også da jeg prøvde Uncharted på en Full-HD tv. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg skylder deg en øl min venn! Du hadde rett! Prøvde på den andre TVen! Trodde aldri jeg skulle få fikset problemet Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ja mann! Bare hyggelig å kunne hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå